Mammat4sesser
Gift med forumet
Jeg vil amme.. Er det som er best for den lille og absolutt det mest lettvine [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: giggsy
Vil bare si at jeg syntes IKKE det var styr med flasker. Vi hadde kokt vann i kjøleskapet, når det var tid for mat satte vi bare flaske med vann i microen og varmet opp til rett temp (fort gjort) og så hadde vi pulveret oppi. Klart man må jo dra med seg litt mer når man skal ut, men syns det var helt greit, var ikke særlig bekvem med å slenge fram puppen over alt. [:-] Ellers hadde vi flaskesterilisator, så var bare å vaske flaskene i oppvaskemaskinen, smokkene for hånd, og så sterilisere dem i microen. Mulig jeg syns det ble mindre arbeid med dette siden jeg hadde alt stresset med pumping og greier først.
ORIGINAL: rosarose
Såg en tråd inne på juli som eg ville kopiere. Vi har jo hatt noe lignende før her inne, men er det noen som har bestemt seg for om dei skal amme eller gi mme? Vil dere skrive erfaringer og dele med oss alle?