Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleKulaogFredrik
med Fredrik slutta jeg etter noen uker (anbefaling fra lege og jordmor) pga allergi og andre div problemer.
Denne gangen skal jeg amme så lenge som mulig, jeg har et stort ønske om og amme å skal gjøre alt for at det går.
For og si det sånn, dette flaske styret var et hærk.
ORIGINAL: rosarose
med Fredrik slutta jeg etter noen uker (anbefaling fra lege og jordmor) pga allergi og andre div problemer.
Denne gangen skal jeg amme så lenge som mulig, jeg har et stort ønske om og amme å skal gjøre alt for at det går.
For og si det sånn, dette flaske styret var et hærk.
Uff, var det så stressende? Eg veit at det er en velsignelse å kunne plugga babyen til puppen om natte og alt det der, men går det ikkje ann å få inn en rutine med flaske?
stressende ja, det var grusomt.
Så ville jeg ikke over til mme heller så jeg starta og pumpe.
Fikk store kjøttsår på begge puppene, å begge puppene var helt blå.
Legen og jordmora mente at det beste for både meg og Fredrik faktisk var og slutte med den amminga.
I tillegg så kasta han opp all melk som jeg ga han, å de viste ikke da hva han reagerte på. Er flere grunner bak som gjorde det vannskelig.
Håper virkelig jeg kan få amma denne gangen, og det av medisinsk grunn.
Om jeg amme lenge så er sjansen større for at jeg blir frisk[8D]
klart man får rutine på flaskestyret, men til slutt er du så dritt lei flasker at du egentli bare vil gi faen[8D]
Du MÅ stå opp, varme mme og så gi babyen melka. Og så skal alle flasker vaskes å kokes.
Det går ikke lange tiden, men det er drittarbeid.
De sier jo at en ikke bør lage nan ferdig og sette i kjøleskapet for så å varme. Så tenk deg det styret da.
Selv fikk ikke Fredrik nan pga lactoseintoleranse.
Så melka han fikk trengte jeg bare og blande med ferdig kokt vann (kunne være varmt eller kaldt) og så vame det eller kjøle det.
(melka hannes var flytende og ikke pulver)
Mye lettere en nan (brukte nan de første ukene)
Men klart, har du som du sier en medisinsk grunn så er det kanskje mer stress og amme enn og gi flaske.