PP8, cd13
I dag har jeg begynt med solvipect hostesaft. Jeg ble litt usikker på hvilken dag jeg skulle begynne og hva jeg gjorde sist, men jeg tror det blir greit å starte i dag. Jeg regner med el om 5-6 dager

Kjenner jeg ikke orker noe forsinket el denne runden.. Men vet egentlig ikke helt hva jeg kan forvente heller første normale syklus etter SA. Jeg var jo hos gyn i går og han sa at han trodde el kom om ca en uke, så det stemmer jo godt med at jeg vanligvis får el på cd18/cd19. Jeg måtte nesten le av meg selv i går når jeg kom hjem fra gyn og likevel tok en el test

Jeg testet også i dag, det viser litt hvor gal man blir av denne prøvingen hehe. Så jeg kommer nok til å fortsette å teste hver dag selv om jeg så på ultralyd at det ikke nærmer seg de neste dagene hvertfall. Ellers så går aksjeleggingsplanen min bra enda

Planen har altså vært å legge aksjer annenhver dag fra cd 5 som vi har holdt så langt hvertfall. Også tenker jeg at når jeg får positiv el test så legger vi aksjer samme dag som positiv test og to dager etter. Da må det bli baby. Samboer er tydelig informert om min "plan" hehe.
Kjenner fremdeles litt på bekymringene om jeg kan ha pcos etter gyn sa at jeg har veldig mange egg i eggstokkene.. Men samtidig har jeg lest at de med pcos sliter med å få eggløsning og at de ofte har veldig lange sykluser. Nå har jeg jo blitt gravid to ganger på 6 måneder så jeg har jo tydeligvis eggløsning, og mine sykluser varer 31-32 dager så det er vell også innenfor normalen. Men man blir jo bekymret likevel.. hva om jeg ikke får el denne runden liksom

Jeg kjenner også på at jeg har så veldig troen på denne runden.. Jag har også lest om mange her inne som har blitt gravide etter første mens etter spontanabort, så jeg håper det gjelder for meg denne runden selv om det ikke gjorde det sist. Samtidig ser jeg at vi har blitt gravid på hvert 3. forsøk begge gangene så magefølelsen min sier at det kommer til å gå på 3. forsøk denne gangen også og nå er jeg jo bare på nummer 2.. Men jeg kan jo ikke gi opp PP av den grunn heller akkurat

Hvordan går det med dere andre prøvere?