PP 8,Cd19
I dag har selve el dagen vært! Jeg hadde el smerter ganske tidlig på morgenen og de ga seg etter en times tid slik de pleier å gjøre, så da tror jeg kanskje egentlig egget har sluppet

Dagens aksjelegging ble ganske dramatisk da det ikke gikk helt som jeg ville og jeg revurderte hele prøvingen og var sikker på at jeg aldri skulle få barn. Heldigvis fikk vi lagt inn aksjer nå i kveld likevel! Så da har vi altså lagt inn aksjer 4 dager på rad før el og på el dagen. Får se om det blir noe aksje i morgen 1 dpo, etter dagens kamp med å få det til så er det mye som tyder på at det trengt en dag eller to pause. Men nå er vell ikke dagen etter el den viktigste heller når der kommer til å legge inn aksjer så vidt jeg har forstått det

I løpet av dagen har jeg hatt en rart smerte/skarp stikkende smerte i livmor/blære området. Først ble jeg veldig bekymret, men etter litt tenning og kjenning på smertene utover kvelden begynner jeg å frykte at det kan være en uriveisinfeksjon på gang.. jeg er jo oppe å tisser 3 ganger på natta nå så det er jo ikke helt usannsynlig, spesielt med mye aksjelegging i det siste i tillegg. Tror jeg bestiller meg en resept på antibiotika på nett og bare begynner en sånn 3 dagers kur i morgen så slipper jeg å dra til lege og hele pakka. Bare håper veldig at en antibiotika kur ikke ødelegger sjansene mine for å bli gravid nå.. men det er jo ikke noe bra for en graviditet å gå med uvi heller så..
Tenk i morgen er jeg i dpo land igjen! Denne runden fra TR til el skal jeg nesten skryte på meg å si at har gått relativt raskt