Alle rugere :)

I morgen er det innsett gleder meg!! Så rugedag 0 (?) i morgen??

Hvor tidlig kan man teste etter å ha satt inn blasto, og håpe på positivt resultat? Kjenner jeg er bittelitt utålmodig :D

En uke etter innsett blr det være mulig å se noe på test :)

Rugedag 1 her nå og hadde en kanskje 5 min lang mensvondt-byge tidlig tidlig i dag ble t.o.m kvalm etter det har det vært noen veldig korte smerter :) :)

7 dpo idag.. Redd første testen ryker imorgen allerede jeg :P Men da i god tro om at en eventuell strek er ovitrelle-strek ;)

Har hørt om de som fikk veldig svakt positiv allerede på dpo 5... Med blastocyst.. Morsomt, min mann er alltid den som vil vente til testdag, jeg klarer absolutt ikke det :P
Kanskje jeg må prøve i morgen da ;) min mann har mast siden fredag (innsett) om vi ikke kan teste snart :P han ba meg til og med om å kjøpe flere tester for jeg hadde bare tre liggende i skuffen...

Kanskje jeg må prøve i morgen da ;) min mann har mast siden fredag (innsett) om vi ikke kan teste snart :p han ba meg til og med om å kjøpe flere tester for jeg hadde bare tre liggende i skuffen...

Oi, det hadde aldri min gjort haha :P Her skuer han stygt på meg om jeg nevner at jeg skal teste før det har gått 14 dager....

Oi, det hadde aldri min gjort haha :P Her skuer han stygt på meg om jeg nevner at jeg skal teste før det har gått 14 dager....
Hehe, forskjell på folk.. Men har aldri opplevd han så gira før, han har sånn troa på at det har gått veien. Så tror nesten det blir han som blir mest skuffet om det ikke skulle gå.. Jeg kjenner jeg er litt sånn usikker, og har egentlig ikke sånn kjempetroa :P men det er vel mest for å beskytte meg selv mot skuffelsen ved negativt forsøk..

Hehe, forskjell på folk.. Men har aldri opplevd han så gira før, han har sånn troa på at det har gått veien. Så tror nesten det blir han som blir mest skuffet om det ikke skulle gå.. Jeg kjenner jeg er litt sånn usikker, og har egentlig ikke sånn kjempetroa :p men det er vel mest for å beskytte meg selv mot skuffelsen ved negativt forsøk..

Kan jo være han merker det og at kortene er litt snudd? Sist var han mer avventende for å ikke bli skuffet, mens du endte opp kjempe lei deg fordi du håpet? Ikke lett dette.. Min virker ut som at han igrunn ikke bryr seg nevneverdig om ting, men igår satt vi plutselig å diskuterte guttenavn i 1 time fordi jeg var usikker på det vi egentlig har bestemt oss for :P Og for noen uker siden skulle han plutselig bygge både lekestativ, vugge og mer til kommende spire :)

Kan jo være han merker det og at kortene er litt snudd? Sist var han mer avventende for å ikke bli skuffet, mens du endte opp kjempe lei deg fordi du håpet? Ikke lett dette.. Min virker ut som at han igrunn ikke bryr seg nevneverdig om ting, men igår satt vi plutselig å diskuterte guttenavn i 1 time fordi jeg var usikker på det vi egentlig har bestemt oss for :P Og for noen uker siden skulle han plutselig bygge både lekestativ, vugge og mer til kommende spire :)
Kan hende, forrige forsøk ble avbrutt etter uttak så jeg var ganske skuffet.

Er nok veldig vanskelig for mannfolka, siden det er vi som går igjennom "alt"..

Back
Topp