Alle gode ting er tre

19+3 og ordinær ultralyd
Var på ordinær ultralyd på onsdag. Ble da målt til 19+1 og termin er 5. april, akkurat samme som jeg hadde regnet med frem til med tanke på eggløsning.

Alt var fint med lille, og ingen tvil om at vi får vår tredje lille prinsesse. Gode elskere lager jenter, som mannen min pleier å tulle med.

Fikk vite at det kan være jeg ikke kvalifiserer for Luna, fordi forrige baby var så stor at hun satt fast med skuldrene. Men går helt fint for meg om det blir vanlig fødeavdeling også.

Blir spennende fremover og se hvordan lille vokser ❤️❤️

Legger ved en søt liten fot og de ultralydbildene vi fikk ☺️

Vedlegg

• IMG_6206.jpeg
    IMG_6206.jpeg
    957,6 KB · Visninger: 35
  • IMG_6207.jpeg
    IMG_6207.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 35
Gratulerer så mye med ei jente til på vei :Heartpink Er så herlig når man får konstantert at alt er bra med babyen :love7 Også det søte bildet av foten da :shy:

Vi regner nesten med at det blir en jente til på oss hvis jeg blir gravid igjen, da mannen min tuller om det samme som din :hilarious: Han sier også at vi sikkert får to tvilling jenter hvis jeg først blir gravid (han har litt lyst på en gutt, siden vi har to jenter sammen + at han har ei tenåringsjente fra tidligere). Så vi får se hva som skjer hvis vi får det til å klaffe igjen :angelic:

Gratulerer så mye med ei jente til på vei :Heartpink Er så herlig når man får konstantert at alt er bra med babyen :love7 Også det søte bildet av foten da :shy:

Vi regner nesten med at det blir en jente til på oss hvis jeg blir gravid igjen, da mannen min tuller om det samme som din :hilarious: Han sier også at vi sikkert får to tvilling jenter hvis jeg først blir gravid (han har litt lyst på en gutt, siden vi har to jenter sammen + at han har ei tenåringsjente fra tidligere). Så vi får se hva som skjer hvis vi får det til å klaffe igjen :angelic:
Tusen takk ❤️ Spennende at dere skal prøve på en til. Masse lykke til ☺️ Du får be mannen gi deg tidenes dårligste ligg og håpe det blir en gutt. Haha ☺️

22+3
Titter innom for en liten oppdatering. Skulle egentlig på ultralyd på fredag, men for andre gang hadde Bærum klart å sette timen i feil uke (tror de tar utgangspunkt i menstermin i stedet for UL-termin, som er to uker senere), og jeg ble ringt samme dag igjen og de kansellerte timen. Litt kjedelig, for man er jo både spent, nervøs og gleder seg skikkelig. I tillegg skulle mamma være med for første gang, så jeg tror det hadde blitt en hyggelig date for oss. Ny time er 11. desember. Får trøste meg med at jeg heldigvis kjenner liv daglig, og ikke er like redd for om hun har det bra eller ikke.

I dag snakket vi videre om navn under frokosten, og ble enige om et navn vi har vurdert sammen med to andre navn en stund. Veldig hyggelig å bare lande det. Vi feirer med et kyss og sa det til jentene med en gang. Eldstemann på fire år husket at min oldemor hadde samme navn ❤️ Og så er det litt koselig at 2-åringen vår som koser med magen og hele tiden sier «babyen min, jeg passer på deg» også klarer å uttale navnet.

Ellers fikk jeg melding av en venninne i dag, som sa at hun ble satt i gang på grunn av tverrleie og svangerskapsforgiftning. Kom litt overraskende på henne stakkars, skulle egentlig bare ikke for å sjekke leiet siden han hele tiden la seg på tvers. Krysser alt jeg kan for at hun får en fin fødsel ❤️

Ønsker alle en fin helg!

Uke 24+0 og ultralyd
Var på ultralyd i dag for å følge opp livmorhalsen. Alt var veldig bra. Baby ble målt til 650 gram og 4% over snittet. Foreløpig litt tidlig å si om hun ligger an til å bli like stor som mellomste, men vil kanskje se mer tendenser ved neste oppfølging. Livmorhalsen var lang og lukket, på ca. 4,9 cm.

Ellers er jeg mye trøtt om dagen, og kvalmen har nesten begynt å komme litt tilbake. Har sagt hver kveld i nesten to uker at «nå er jeg litt uggen og er redd jeg har fått omgangssyke», men innser etter to uker at det trolig bare er graviditeten. Forrige uke sov jeg både to og tre timer midt på dagen. Så det tar på å lage det tredje barnet ❤️

Last edited:
Back
Topp