Alle gode ting er tre

PP5 - CD1

Faktisk veldig glad for å være inne i en ny syklus nå. Fikk litt brunt blod på papiret i går kveld og i natt ble jeg vekket av å ha vondt i magen. Gjorde meg egentlig bare glad, for da skjønte jeg at spontanaborten endelig var i gang.

Håper jeg er like heldig som sist, og at denne syklusen gir en spire som sitter hele veien til mål ❤️
 
PP5 - CD1
Faktisk veldig glad for å være inne i en ny syklus nå. Fikk litt brunt blod på papiret i går kveld og i natt ble jeg vekket av å ha vondt i magen. Gjorde meg egentlig bare glad, for da skjønte jeg at spontanaborten endelig var i gang.

Håper jeg er like heldig som sist, og at denne syklusen gir en spire som sitter hele veien til mål ❤️

Godt at kroppen ordner opp og at dere kan starte med blanke art. Vi ligger faktisk helt likt i løypa nå, jeg har også CD 1 i dag og det blir PP1 på nr 2. Skal oppdatere dagboka nå :) Fingrene krysset for oss begge!
 
Godt at kroppen ordner opp og at dere kan starte med blanke art. Vi ligger faktisk helt likt i løypa nå, jeg har også CD 1 i dag og det blir PP1 på nr 2. Skal oppdatere dagboka nå :) Fingrene krysset for oss begge!
Så det nettopp i dagboken din og la igjen et innlegg. Noe oppriktig glad av å se at vi skal følge hverandre så tett nok en gang ❤️
 
PP5 - CD1
Faktisk veldig glad for å være inne i en ny syklus nå. Fikk litt brunt blod på papiret i går kveld og i natt ble jeg vekket av å ha vondt i magen. Gjorde meg egentlig bare glad, for da skjønte jeg at spontanaborten endelig var i gang.

Håper jeg er like heldig som sist, og at denne syklusen gir en spire som sitter hele veien til mål ❤️

Sender deg en stor klem og heier videre.
:Heartred
 
PP5 - CD1
Faktisk veldig glad for å være inne i en ny syklus nå. Fikk litt brunt blod på papiret i går kveld og i natt ble jeg vekket av å ha vondt i magen. Gjorde meg egentlig bare glad, for da skjønte jeg at spontanaborten endelig var i gang.

Håper jeg er like heldig som sist, og at denne syklusen gir en spire som sitter hele veien til mål ❤️
Trist, men godt at kroppen fikser det selv.. ❤️
Nå heier vi frem terminspire denne PP :smiley-angelic001
 
PP5 - CD2

Hvilepulsen beveger seg nedover igjen og blødningen er godt i gang. Deilig å snart være ferdig med det verste. Snakket med gynekologen i går og hun sa jeg kunne ta dobbelt dose denne runden også, men ikke ligge noe før vi har vært på ultralyd og sett at det bare er ett eller maks to egg. Bruker timen jeg hadde til TUL 22. desember til å sjekke folliklene. Hvis jeg får eggløsning samme syklusdag som sist, betyr det positiv eggløsningstest på julaften. Det hadde vært veldig koselig ❤️
 
PP5 - CD5

Åå, nå kjenner jeg hodet mitt trenger en pause fra all usikkerhet om fremtiden. Søkte jo en jobb i november som jeg trodde løpet var kjørt på, men fikk plutselig en mail i går om at jeg har intervju i morgen. Det er en jobb i kommunen vi skal flytte til som gjør at jeg kan sykle til jobb og det er innenfor en bransje jeg syns er veldig spennende. Er ganske lei jobben jeg har i dag, så er jo på en måte veldig glad for at muligheten fremdeles er der. Men så blir jeg jo også usikker på hva vi skal gjøre med prøvingen, om jeg taper mellomlegget mellom 6G som den andre jobben min dekker og om jeg føler på å ta lengre permisjon. Har tenkt at jeg kanskje skal ta noen måneder ulønnet denne gangen. Kan vel kalle det et luksusproblem. Håper jeg får svar på om det bli ny jobb eller ikke før eggløsning eventuelt.

Ellers er jeg på tredje dag med letrozol og hvilepulsen er godt på vei ned igjen. Syns der er så fascinerende å følge med på hvilepulsen.
 

Vedlegg

  • 5AB9BA1D-4D9D-46B7-9026-727C1368EB34.jpeg
    5AB9BA1D-4D9D-46B7-9026-727C1368EB34.jpeg
    698,4 KB · Visninger: 42
PP5 - CD5
Åå, nå kjenner jeg hodet mitt trenger en pause fra all usikkerhet om fremtiden. Søkte jo en jobb i november som jeg trodde løpet var kjørt på, men fikk plutselig en mail i går om at jeg har intervju i morgen. Det er en jobb i kommunen vi skal flytte til som gjør at jeg kan sykle til jobb og det er innenfor en bransje jeg syns er veldig spennende. Er ganske lei jobben jeg har i dag, så er jo på en måte veldig glad for at muligheten fremdeles er der. Men så blir jeg jo også usikker på hva vi skal gjøre med prøvingen, om jeg taper mellomlegget mellom 6G som den andre jobben min dekker og om jeg føler på å ta lengre permisjon. Har tenkt at jeg kanskje skal ta noen måneder ulønnet denne gangen. Kan vel kalle det et luksusproblem. Håper jeg får svar på om det bli ny jobb eller ikke før eggløsning eventuelt.

Ellers er jeg på tredje dag med letrozol og hvilepulsen er godt på vei ned igjen. Syns der er så fascinerende å følge med på hvilepulsen.

Nesten litt for spennende, det der.
Krysser fingrene for at det blir som du ønsker, alt sammen.
Mulig det er luksusproblem, men det er ikke noe mindre vesentlig av den grunn.
Masse lykke til med intervju!
:Heartred
 
PP5 - CD6

Hadde intervju i dag. Var kun med rekrutterer, men følte det gikk ganske bra. Er 7-8 med i prosessen og kun én stilling, så sjansene er jo ikke så store for at man får den, men rekrutterer sa sjefen i selskapet var veldig fornøyd med CV-en min og at hun regnet med at det i hvert fall blir andregangsintervju i januar. Fordi prosessen drar ut til januar, har vi landet på at vi må prøve å bli gravide i julen uansett. Risikoen for at jeg både får jobben og blir gravid er jo liten. Hadde jeg fått et tilbud før jul hadde jeg nok pauset prøvingen i noen måneder, men føler ikke vi kan det nå.

I morgen er det siste tabletter med letrozol og på onsdag om en uke skal jeg på ultralyd og se hvordan eggene utvikler seg.
 
Hvordan går det med deg så langt i denne pp?
Takk som spør. Det går fint, men kjenner jeg nå begynner å bli litt utålmodig. Haha, tidlig å bli det allerede dag 11 når det tidligste jeg har hatt eggløsning er dag 16. Merker jeg bare ville finne ut så raskt som mulig om jeg blir gravid på nytt eller ikke. Skal på ultralyd på onsdag for å følge opp bruken av letrozol. Håper jeg ser en STOR og moden folikkel på venstre side ❤️
 
Takk som spør. Det går fint, men kjenner jeg nå begynner å bli litt utålmodig. Haha, tidlig å bli det allerede dag 11 når det tidligste jeg har hatt eggløsning er dag 16. Merker jeg bare ville finne ut så raskt som mulig om jeg blir gravid på nytt eller ikke. Skal på ultralyd på onsdag for å følge opp bruken av letrozol. Håper jeg ser en STOR og moden folikkel på venstre side ❤️

Kjenner godt til den utålmodighet. Er kun på dag 6 her og får ikke mulighet til å sjekke eggene denne pp heller pga stengt kontor ho gyno. Håper du får positive svar på UL til onsdag, blir spennende :happy::Heartred
 
Håper den sitter for deg denne pp ❤️
 
Kjenner godt til den utålmodighet. Er kun på dag 6 her og får ikke mulighet til å sjekke eggene denne pp heller pga stengt kontor ho gyno. Håper du får positive svar på UL til onsdag, blir spennende :happy::Heartred
Håper eggløsning kommer raskt og at det blir to streker rundt IKM ❤️


Håper den sitter for deg denne pp ❤️

Tusen takk ❤️ Det håper jeg også. Gleder meg til å følge din graviditet.
 
PP5 - CD12
Kjenner at jeg har blitt mer utålmodig denne syklusen enn jeg skulle tro. Tenkte egentlig at det var fint om eggløsning kom litt senere så jeg kunne kose med mat og vin i julen, men nå vil jeg bare at den skal komme så fort som mulig. Tar de siste pinnene av den doble hormonindikatoren og den har fremdeles tom sirkel, men ser fra sist at jeg fikk blinkende smilefjes CD14 og eggløsning CD16, så det trenger ikke å bety så mye. Håper på eggløsning CD16 denne gangen også, men da jeg hadde kjemisk for to år siden kom eggløsning på CD22 gangen etter. Så er jeg heldig får jeg positiv test på selveste julaften. Det hadde vært hyggelig.

Hvilepulsen er på vei opp igjen i dag, håper det er et tegn på at eggløsning nærmer seg:

A7611679-7443-4BE1-8DF3-007B016DEF4E.jpeg



Gleder meg til gynekologen 10:30 i morgen. Da får jeg kanskje litt mer svar på hvilken side det blir eggløsning og omtrent hvor lenge det er til ❤️
 
Last edited:
PP5 - CD12
Kjenner at jeg har blitt mer utålmodig denne syklusen enn jeg skulle tro. Tenkte egentlig at det var fint om eggløsning kom litt senere så jeg kunne kose med mat og vin i julen, men nå vil jeg bare at den skal komme så fort som mulig. Tar de siste pinnene av den doble hormonindikatoren og den har fremdeles tom sirkel, men ser fra sist at jeg fikk blinkende smilefjes CD14 og eggløsning CD16, så det trenger ikke å bety så mye. Håper på eggløsning CD16 denne gangen også, men da jeg hadde kjemisk for to år siden kom eggløsning på CD22 gangen etter. Så er jeg heldig får jeg positiv test på selveste julaften. Det hadde vært hyggelig.

Hvilepulsen er på vei opp igjen i dag, håper det er et tegn på at eggløsning nærmer seg:

Vis vedlegget 373737


Gleder meg til gynekologen 10:30 i morgen. Da får jeg kanskje litt mer svar på hvilken side det blir eggløsning og omtrent hvor lenge det er til ❤️

Vi ligger ganske likt i løypen. Går å venter på at el testene skal begynne å stige :woot:
 
PP5 - CD13 - Gynekologen
Var hos gynekologen i dag. Hun fant et egg på venstre side på 11/13 mm og slimhinnen var tykk og fin på 10 mm. Basert på det tipper jeg eggløsning kommer i løpet av en uke. Vet fra sist at egget kan vokse litt i rykk og napp. Follikkelen har vært 13 og 15 før, og begge gangene fikk jeg eggløsning tre dager etterpå. Så håper på eggløsning om 3-4 dager, forbereder meg på at det tar lengre tid.

Tippet på venstre side selv siden det er der jeg har kjent mest. Glad for at det er den siden siden datteren vår ble til i den livmoren.

Under er bilde av det jeg håper er min fremtiden spire:

9EB51401-D027-429F-8102-20A51BD985C5.jpeg


Ellers så var LH-testene rekordlav og fremdeles tom sirkel på clearblue.
 
Heia! Håper det er gullegget :D
 
Back
Topp