Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jeg kan skimte «noe». Blir spennende med neste test!Spennende. Tør ikke juble enda, så svakt at jeg av og til lurer på om streken kun er der i hodet mitt. Men ga et lite håp om at det fremdeles er muligheter i hvert fall
Jeg synes jeg ser tydeligere strek på denne enn på forrige! Å, jeg håper det blir noe ut av denneTok en ny test nå når jeg kom hjem fra julebord. Syns jeg skimter noe her også. Åååå, håper og krysser alt jeg har. Ikke sagt noe til mannen. Tenker å overraske han i morgen hvis det er tydeligere da
Uredigert:
Vis vedlegget 372083
Redigert:
Vis vedlegget 372084
Dette ser da ut som du må lage scrapbook med bilde fra HC doen?Herlighet, klarer ikke å tisse uten å stikke en test under strålen i dag. Prøvde en ikke tidligtest nå, og den slo også ut
Vis vedlegget 372107
Hahaha, ja. Og gjett om det blir nevnt i dåp, konfirmasjon, bryllup osv. hahaDette ser da ut som du må lage scrapbook med bilde fra HC doen?
Haha! Første bursdagskake er denne.Hahaha, ja. Og gjett om det blir nevnt i dåp, konfirmasjon, bryllup osv. haha
Herlighet, klarer ikke å tisse uten å stikke en test under strålen i dag. Prøvde en ikke tidligtest nå, og den slo også ut
Vis vedlegget 372107
Litt fint å høre at du opplevde akkurat det samme og det gikk fint. Håper det går fint her ogsåIngen tvil om at det der er en rosa strek iallefall!
Jeg fikk litt rosa på papiret dagen etter positiv test denne gangen, og jeg er fortsatt gravid. Så det kan være uskyldig
Ååh så spennende!! Gratulerer
Krysset fingrene!
Wow så gøy
Gratulerer så mye
Takk dere Så hyggelig å høre fra dere alle tre. Føler dere er en del av «gjengene min» fra da jeg prøvde på datteren minSå gøy! Gratulerer så mye❤ krysser fingrene for lille spire!