Må bare oppdatere igjen med en veldig pinlig historie.
Mannen min og jeg hadde avtalt lunsj sammen i dag. Siden egget virket såpass klart, jeg har planer etter jobb og vi ikke har hatt sex på en stund fordi jeg har vært syk, så bestemte vi oss for å ta en kjappis på handikaptoalettet. Når vi er ferdig hører vi at det er noen utenfor og venter litt med å gå ut. Plutselig tar vedkommende i dørhåndtaket og vi skjønner at denne personen kommer til å så utenfor til doen er ledig. Vi som var så fornøyde med å ha funnet en do med to dører inn og tenkte vi var skjermet, ble med et noen hakk mer nervøse.
Vi fant ut at vi bare måtte gå for det og åpnet døren. Gikk raskt ut med hodet senket for å si det sånn, og utenfor stod det en dame med barnevogn som venter på å komme inn. Skikkelig pinlig, men hva gjør man vel ikke for å øke sannsynligheten for at lille egg skal bli til lille spire?
Hun må helt sikkert ha tro at mannen min er utro og har seg med elskeren på do i lunsjen. Haha, huff! Fleiper med at denne historien, bilde av egget og selfie fra lunsjen skal med i scrapboken til lille hvis jeg blir gravid