Så hyggelig å høre tusen takk for koselige ord. Vi føler oss som vi går på lykkepiller etter det ble full klaff, så at man har hatt en litt lengre vei til mål har heldigvis for oss gjort at vi bare setter enorm pris på det når det først har gått. Men det var veldig tøft da det stod på.
Trist å høre at du også måtte oppleve tidlig SA/kjemisk. Unner ingen den skuffelsen når man først har blitt så glad for to streker. For meg klaffet det igjen måneden etterpå, og jeg leste om mange som ble gravide igjen rett etter kjemisk. Det sies visst at man får noen graviditetsbevarende hormoner i kroppen som gjør kroppen mer mottakelig for et befruktet egg. Håper det blir full klaff for dere snart også.
Har dere prøvd lenge?
nei absolutt ikke, var første pp nå i feb/mars så var utrolig heldige og veldig sjokkerte over både tidlige tydelige symptomer og positiv test. Godt tegn på at vi kan bli gravide da, men forventer jo ikke en lett vei når jeg ser hvor mange som må prøve i årevis her inne!
Skal likevell ikke legge skjul på at vi har et lite håp, ettersom at det klaffer for mange på pp etter tidlig sa/kjemisk.
ønsker deg en nydelig mandag og kos litt ekstra med magen (selv om det er tidlig) for oss som venter på å kunne gjøre det.