Alle gode ting er tre?

Går bra enn så lenge. Prøve å få gjort litt i huset. Mannen er usikker på hva han tørr utsette meg for men jeg sier at jeg må jo bare prøve. For det vet ikke jeg heller. Jeg hadde ikke fortsett at det skulle gå som det gjorde i går.

Det hørtes ikke noe godt ut! Håper det ikke kommer igjen!!

Håper det ikke kommer mer nå ja. Etter en liten innsats i huset er jeg plassert i sofaen for strikking. Skal nok bidra mer etterhvert. Fortsatt mye å ta tak i.

Lite oppdatering her i det siste.

Bekkenet kom seg, men er nok på en tendens om dårligere tilstand, så vurderer å be om 10% mer sykemelding, så får jeg fri mandag også, og går til fysio da også

29 uker i dag, og dessverre ned igjen i vekt, så totalt opp 3 kg hittil. Litt lite.

Så kjedelig at bekkenet er kranglete da. Høres ut som litt økt sykemelding kanskje kan være lurt. Hvordan er det med jobb og sånn om dagen? Kontroll på oppgaver og vikar og slikt?

Vekta ja... Kan godt prøve å sende over litt av mitt overskudd til deg altså;) Men fleip til side - så utrolig frustrerende det nå være å ha det slik!!

Og du - kan du ikke vise frem storesøsterstrinkingen din her? :)

Bekkenet har holdt uventet godt i dag, husrydding, gjester i morgen.
Men økt sykemelding vurderes, vi får se hvordan kroppen er til uka.

Oppgavene, vikar etc er det orden på, så det går nok bra uansett.

Strikketøyet kan jeg vise frem når jeg har tatt bilde, det har gått rolig i det siste, mønster er mer krevende for konsentrasjon, og når man har gjort feil må man tilbake og korrigere... Men det kommer seg

Gjester. Når man ikke har huset på stell i det hele tatt, kan den enkle "så tar vi det hos oss da, mamma tar med kake så det er ikke så mye å gjøre" være en stor underdrivelse.

Min datter og hennes kusine får fireårsbok i kirka i dag. Etterpå pleier vi (vi, min bror med familie og mine foreldre, alle møter opp når en av ungene får sånn bok, det er ved 4 og 6 år, også blir andre greier når de blir eldre, 3. og 6. Klasse tror jeg.) å samles hjemme hos den som fikk til "kirkekaffi". Lunsj og kake og sosialt samvær.

De var to da i år, så hvor? Håpet hos dem, men de er på fest med jobben til min bror lørdag så de har barnevakt sovende på kjellerstua (der ungene leker), det passer bedre om det er hos oss.

Så ja, det blir hos oss.

Min mann har vondt i ryggen, men biter tennene sammen. Det gjør jeg også, men han sender meg til sengs, jeg er trøtt og sliten. Hvorfor skal du pine ryggen da, sier jeg når han ikke blir med. "fordi det er jeg som er den som ikke er gravid".

Greit, jeg står opp når det blir morgen jeg, og fullfører. Rydde og vaske badegulvet, få bort alle klærene jeg har brettet, og brette de som har blitt tørre etter at jeg ga meg.

Og stua. Moppet trapper og stuegulvet, vi har hund, det er hår over alt. Få kastet restene etter mitt forsøk på å dyrke chili, bare vissne rester nå. Tørke støv.

Godt jeg våknet tidlig, her er nok å ta tak i.

Vi er oppe alle sammen. En halvtime før jeg har vekking. Jeg er forhåpentligvis ferdig med badet når alarmen går. Jeg hadde beregnet litt lite tid der, og jeg troooor jeg kan ha underestimert stua også....

Men fire timer til gudstjeneste. Vi må spise frokost, men ellers....

En eller annen gang håper jeg å komme i en slik situasjon at "ja, det er ikke så mye å gjøre, bare ordne rundstykker og dekke bord" er sant. Det hadde vært så mye hyggeligere.

c51edd6803b3fe7091ccbad24ce84963

Mye som gjenstår, men så langt er mønsteret kommet.

Dette hørtes veldig stress ut Sara! Legg lista så lavt dere kan.

Kommet et godt stykke på tunikaen da! Men skjønner jo mønsteret tar tid...

ImageUploadedByBV Forum1445760651.615872.jpg

ImageUploadedByBV Forum1445760664.975414.jpg

ImageUploadedByBV Forum1445760674.905105.jpg

Litt sent ute denne gangen, men men.

Håper det går greit med besøk i dag, uten at du sliter deg ut.

Lista ligger ganske lavt, men det et helgevasken som ikke er tatt. I oktober i det hele tatt. Det måtte bare gjøres.

Lista ligger ganske lavt, men det et helgevasken som ikke er tatt. I oktober i det hele tatt. Det måtte bare gjøres.
Usj, ja da må man....
Jeg er SÅ glad for vår kjære vaskedame....

Men nå er det jo gjort da, i det minste. Hyggeligere det for oss som bor her. Vi burde kanskje ha gjester hver helg ;-)

Ja, det er det. Vi får prøve å ta den igjen til helgen. Det er nok lurt.

ImageUploadedByBV Forum1446106958.663372.jpg

ImageUploadedByBV Forum1446106969.698277.jpg

ImageUploadedByBV Forum1446106979.432130.jpg

Tenk, på denne tiden var min bror født.

Var han prematur altså? Jeg er selv født 27+2, og synes det var så rart å passere den grensen. Når lillejenta min ble født hadde jeg allerede vært ute av magen i 12 uker liksom!

Back
Topp