Alle gode ting er tre?

Velkommen til 2015! :) Bare husk at det ble i overkant med tomater i fjor. Jeg tror det var det jeg skulle minne deg på. Hvis ikke jeg roter nå da.

Sant nok, men det er paprika og chili og blodbeger jeg skulle sådd nå. Tomater skal jeg begrense, i mars/april.

Ok. Jeg har ikke oversikten din. :p Jeg har lyst til å plante tomater selv. Det er jo som snacks når man har hjemmedyrkede tomater.

Skal du så nå da?

Vi får se hva det blir til.

Og så er vi igang. Satser på el rett over helga, så får vi se.

Og så lager jeg fredagstaco!

Lykke til videre du også! Vil gjerne følge deg om du har "åpen dagbok" eller noe sånn på oktober. Jeg rekker jo tidligst november

Lykke til videre du også! Vil gjerne følge deg om du har "åpen dagbok" eller noe sånn på oktober. Jeg rekker jo tidligst november

Jeg håper dere flytter inn på november hele gjengen, med termin 29 oktober flytter jeg glatt inn med dere! :D ikke bestemt meg for om det blir dagbok eller ikke, skal ihvetfall oppdatere med med deres bøker på åpent (også må du snike det inn i Lykkeliten sin hvordan det går med deg ;) )

Ha en hyggelig helg, Sara :D Valentinesbaby in the making ♥

Grafen din er ikke oppdatert? Har du hatt tempe-pause? Og hva med aksjer?

Det ble vel muligens ikke temping i helga? Unger opp og ned i menge i senga.

Aksjer i natt, og satser på å få mannen til seng i kveld også.

Bra. Aksjene er viktigst. :) Du er snart dpo. Jeg liker disse korte (gjennomsnittlige) syklusene dine. :D

Snart. Ta en test i morgen og se, tenker jeg. Også prøve å tempe.

Har det blitt noen test i dag eller? :)

Ja, men jeg glemte å legge den her, la den i testetråden.1424116168725.jpg

Helt klart negativ

Ja, så den etter at jeg postet her. Krysser fingrene for straks positiv :)

Forventer egentlig det.

Men i morgen tar jeg meg fri fra jobb, så da er det opp til selvkontrollen å ikke drikke til feil tid....

Lykke til med det :p Det er ikke alltid like enkelt å huske på testingen gjennom dagen ift drikking og tissing, nei :p Vi skal på tur til helga, og da er det ofte en skikkelig utfordring å EL-teste. Får håpe jeg er ferdig med det innen turen ;)

Back
Topp