Alle gode ting er tre?

Hurra for at overtiden er over for din del :) Og jeg er spent på den kommende uka for deg. Håper sånn at du slipper spotting. Nå må det bli positiv test!!
Håper, håper!!

7 dpo.

Dagene flyr ikke, akkurat...

8 dpo.

Oransje utflod.

Æsj.

Jeg lurer på om det er en egnet plass å lage en hagetråd. To grunner.lager jeg den, så ser jeg den, så minnes jeg på å gjøre det jeg har lyst til. Og for å få ha fokus på NOE som spirer.

8 dpo. Oransje er ikke rødt, men det nærmer seg. Kombinert med lav temp har jeg lite håp.progesteronprøven sist var jo fin. Men er dette normalt, liksom???

Og der var det tynne tråder av blod på papiret. :-(

Du skal jo ikke blø 8 dpo??? Festeblødning?

Jeg skal jo ikke det, nei. Dette er for tidlig.

Men de mine sykluser desember 2013 og august 2014. Det har hendt før

Jeg skal jo ikke det, nei. Dette er for tidlig.

Men de mine sykluser desember 2013 og august 2014. Det har hendt før

Jeg liker det ikke! :(

Ikke jeg heller.

Derav tråden om frø som skal spire. Fokus på noe annet

Forbanna drit... Det var da veldig tidlig :( Klem til deg!

Ja, veldig tidlig.

Statiskt sett er det ifølge de to syklusene hvor jeg har sett blod så tidlig 50/50 for at det stopper etter et par dager, og deretter kommer tilbake i forkant av mens, eller om jeg bare spotter mer og mer til jeg begynner å blø.

Vi får se, det er ikke akkurat vanlig for meg heller med blod så tidlig, så jeg vet ikke hva som skjer. Jeg vet bare at... det er neppe gode nyheter.

Det er ikke tvil om at det er blod i alle fall. Etter kveldsstellet var det frem med truseinnlegg. Instinktet sa bind, men så mye er det ikke. Men noe måtte jeg ha på meg.

Det er blod ja. 8 dpo. Jeg spotter. Ganske mye

Ikke noe mer om natt, men vi får se utover formiddagen, jeg sjekket ikke innvendig, når jeg blør lite kommer der ikke ut på natta. Egentlig etter første natt av mensen. Så blør jeg ikke på natt, men den første timen etter jeg står opp kommer det...

Jeg ser derfor ikke noe poeng i å glede meg over at det ikke er kommet mer enda. Vi får se. Trolig kommer det mer og mer frem til mens.

Tankene mine....

Forsøker jeg hardt på å fokusere på noe annet. Huset. Hagen. Så og plante. Kosthold. Ungene. Oppfølging. Lekser. Mosjon. Hunden.

Egentlig alt annet en syklusen. For dersom det ikke kommer mer, så har jeg et vagt håp i noen dager til.

Men jeg tror jeg så litt mer ferskt blod i sted. Mest bare brune rester, men noe rosa.

Vente og se.

Og da helst ikke tenke. Bare håpe dagene går.

Så, om noen gidder pushe meg, jeg må gjøre det jeg ikke orket i går, for da lå jeg selvmedlidende på badegulvet i stedet.

Jeg må gå ut med boss og kompost.
Tømme oppvaskmaskina
Lage middag til meg og ungene, og spise den.
Vaske opp.
Så chili
Og evt blodbeger
Kanskje noe urter med ungene.

Så først er det lov å slå på pc.

Men snike på mobil underveis, selvsagt...

Du må legge ut bilder av at du har sådd i dag. ;)

I tråden for det som spirer. Selvsagt. Bare følg med. En gang mellom 1730 og leggetid... Noe med og noe uten unger muligens.

Bilder på plass.

Og her er samlebilde.1424974210652.jpg

Fra venstre.

To typer jordbær
Fire typer chili, pluss "butikk-paprika"
Til høyre er noe pellargonia jeg sådde i fjor.

Du er flink! :)

Back
Topp