Alle gode ting er tre?

Strikke kjole hørtes spennende ut!

Jeg er så spent på å planen for deg fremover at jeg nesten ikke klarer vente, så at du trenger å henge tankene på andre ting om du klarer det, skjønner jeg godt.

Jeg klarer det ikke helt enda. Jeg må få noen svar først, sånn at jeg vet hva som skal skje fremover mer konkret. Så fortsatt ganske utålmodig og "borte-vekk" i hodet. Men siden jeg vet at det uansett blir en del venting så har jeg begynt å planlegge prosjekter som forhåpentligvis kan hjelpe meg med ventingen når jeg vet mer konkret hva jeg venter på. :p Haha... Og dette ble omtrent like rotete som det er i hodet mitt.

Den er ikke så lenge etterpå. Spottedagen i alle fall, det er jo lørdag som er 12 dpo.

Nedtelling, ja!

Ikke noe spotting denne gangen her!

Dere er gode. ♡ Jeg har så smått laget meg en del "prosjekter", blant annet en kjole jeg har lyst til å strikke til meg selv. Det er rart at vi kanskje ikke skal prøve mer (jeg forstod det hvert fall sånn), men samtidig er det litt godt også. Jeg har vært fryktelig opptatt av dette prøveprosjektet.

Håper dere flytter til oktober begge to, og at jeg kan følge etter med en IVF-baby etter hvert. :)
Jeg er også spent på hva du får høre på timen din. Jeg håper det er håp om prioritering i køen slik at du ikke trenger å vente altfor lenge hvis du ikke må gå på noen medisiner først!

Og jeg er også veldig spent på Sara. Ikke så fryktelig lenge til lørdag nå. Jeg synes uka går fort, jeg. For min del bare en morgen til, og så er det test-morgen :p

Det er morgendagen, som muligens er hjemmedagen (siden lillesøster ble sendt hjem med feber. Bare at hun har jo ikke feber!!) og så er det torsdag som er jobbe eviglengedagen, og så er det fredag som er guttungen til legen-dagen, og så er det lørdag som er spottedagen, og evt testedagen dersom jeg ikke venter til søndag for å se om jeg spotter på spottedagen. Eller ser spor av rosa fredag kveld.

Før vi vet ordet av det, er vi der! Aller helst uten spotting og negativ test.

Jeg er klar over at den kan stige igjen. Den gjør alltid det.

Men kombinert med at jeg våknet fra av drøm om at jeg spottet heftig, bare 9 dpo, så ga det ikke en god start på dagen.

I det minste ikke blod på ekte, men milde mensmurringer.

Hjemmedag i dag. Siden jeg fikk telefon om feberjente i går.

Kjedelig med teit temp og dårlig drøm. Håper det snur til i morgen. ♥

Klart den kan gå opp igjen. Det må den bare. God bedring til lille jenta!

Den kan gå opp, og kommer til å gå opp, den gjør alltid det. Før den synker igjen. Ja, eller så har jeg vel spottet fra 10 dpo før, en gang den aldri gikk opp igjen? Vi får se.

Mye jeg har lyst å gjøre i dag, men vi får se.

Begynte på kjøkkenet, og så at plantene trenger vann. De vanlige har fått, og første orkide står i vann. Jeg fyller ei bøtte med noen liter og litt orkidegjødsel, og setter en nedi. Lar den stå ei stund, løfter opp og lar renne av, og så er det neste. Tar litt tid, men det har jeg jo i dag n

Flink du er. Orkidegjødsel ja. Det bruker ikke jeg. Ikke grønne fingre her nei.

Mye jeg har lyst å gjøre i dag, men vi får se.

Begynte på kjøkkenet, og så at plantene trenger vann. De vanlige har fått, og første orkide står i vann. Jeg fyller ei bøtte med noen liter og litt orkidegjødsel, og setter en nedi. Lar den stå ei stund, løfter opp og lar renne av, og så er det neste. Tar litt tid, men det har jeg jo i dag n
Hm, det var lurt. Men du vanner dem mer innimellom de gangene du har dem oppi bøtta? Jeg er så fascinert av orkideer. Jeg har fem-seks stk som blomstrer litt på rundgang. I jula blomstret alle samtidig. Kattungen synes dessverre knoppene er ustyrtelig morsomme å leke med da, så de blir stusseligere og stusseligere :P Godt de blomstrer på nytt om noen måneder.

Noen ganger vanner jeg en skvett, andre ganger går de har hyppigere i bøtta.

Ny dag. 10 dpo.

Lav temp i dag igjen.

Lurer på om jeg ser blod i løpet av dagen. Eller om det venter til i morgen. Jeg ser ikke for meg at det blir test i helga, men det får vi se.

Jeg har bare ikke en helt optimistisk dag i dag

Back
Topp