Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Æsj, jeg er så lei av å vente og se. Men vi er vel pent nødt til det, ja..Håper, håper, håper.
Vi får vente og se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, jeg er så lei av å vente og se. Men vi er vel pent nødt til det, ja..Håper, håper, håper.
Vi får vente og se
Ukene flyr jo avsted.Æsj, jeg er så lei av å vente og se. Men vi er vel pent nødt til det, ja..![]()
Det håper jeg også. Veldig. Vi får se. Men jeg håper.Åh som jeg håper at februar i år betyr positiv test. ♥
Jepp, det er en passende beskrivelse.Av og til går tiden virkelig både fort og sakte på en gang.
Jepp, det er en passende beskrivelse.
Er det en god eller dårlig nyhet at jeg har bekkenmurringer?
Det fikk jeg når jeg var gravid for halvannet år siden, og etter at jeg mistet ble det dpo-plager for meg, men de siste mnd har det blitt mindre og mindre.
Her sitter jeg, bare 4 dpo, og kjenner at noe ikke er helt godt.
Det er selvsagt ikke hcg som gjør det. Ingenting er festet enda, men progesteron, antakelig?
Det kan bli et festlig svangerskap...
Jeg hadde jo håp om at det ikke skulle bli sånn, etter mye mindre slike plager i høst og vinter.
Men dette er ikke godt.
4 dpo er jeg jo i alle fall ikke gravid enda, så vi får bare se hvordan neste uke blir.
Det hadde så definitivt gjort seg med oss begge to. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke får med meg lykkeliten.Veldig flink! Jeg håper sånn på null spotting og flytting til oktober!! Helst for oss begge..
Ja, enig..Det hadde så definitivt gjort seg med oss begge to. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke får med meg lykkeliten.
Det hadde så definitivt gjort seg med oss begge to. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke får med meg lykkeliten.
Ja, enig..
Strikke kjole hørtes spennende ut!Dere er gode. ♡ Jeg har så smått laget meg en del "prosjekter", blant annet en kjole jeg har lyst til å strikke til meg selv. Det er rart at vi kanskje ikke skal prøve mer (jeg forstod det hvert fall sånn), men samtidig er det litt godt også. Jeg har vært fryktelig opptatt av dette prøveprosjektet.
Håper dere flytter til oktober begge to, og at jeg kan følge etter med en IVF-baby etter hvert.![]()