Alle gode ting er tre?

Æsj, jeg er så lei av å vente og se. Men vi er vel pent nødt til det, ja.. :P
Ukene flyr jo avsted.

I morgen er det fredag, og selv i mitt sunnere liv har jeg tenkt å drikke kakao til frokost på fredag. Jobbe bare vanlig dag, håp om tacofredag, dvs at mannen kommer hjem til middag også.

Helg med ungene. Svømmehallen, kirka (6 årsbok) og sosialt med familien. Vips er det ny uke, og da er det den uka jeg kan kjenne etter symptomer, og se etter spotting som er ventet neste lørdag.

Et par dager skal jeg jobbe lenge og fredag skal jeg til legen med guttungen.

Og så er det februar

Åh som jeg håper at februar i år betyr positiv test. ♥

Åh som jeg håper at februar i år betyr positiv test. ♥
Det håper jeg også. Veldig. Vi får se. Men jeg håper.

Enda over ei uke til vi får noen indikasjoner, og av og til føles det lenge. Selv om jeg vet at tida flyr fort avstes, det skjer så mye hele tiden.

Av og til går tiden virkelig både fort og sakte på en gang.

Av og til går tiden virkelig både fort og sakte på en gang.
Jepp, det er en passende beskrivelse.

Er det en god eller dårlig nyhet at jeg har bekkenmurringer?

Det fikk jeg når jeg var gravid for halvannet år siden, og etter at jeg mistet ble det dpo-plager for meg, men de siste mnd har det blitt mindre og mindre.

Her sitter jeg, bare 4 dpo, og kjenner at noe ikke er helt godt.

Det er selvsagt ikke hcg som gjør det. Ingenting er festet enda, men progesteron, antakelig?

Det kan bli et festlig svangerskap...

Jeg hadde jo håp om at det ikke skulle bli sånn, etter mye mindre slike plager i høst og vinter.
Men dette er ikke godt.

Jepp, det er en passende beskrivelse.

Er det en god eller dårlig nyhet at jeg har bekkenmurringer?

Det fikk jeg når jeg var gravid for halvannet år siden, og etter at jeg mistet ble det dpo-plager for meg, men de siste mnd har det blitt mindre og mindre.

Her sitter jeg, bare 4 dpo, og kjenner at noe ikke er helt godt.

Det er selvsagt ikke hcg som gjør det. Ingenting er festet enda, men progesteron, antakelig?

Det kan bli et festlig svangerskap...

Jeg hadde jo håp om at det ikke skulle bli sånn, etter mye mindre slike plager i høst og vinter.
Men dette er ikke godt.

Jeg klarer jo ikke å la være å håpe at det er positivt, at noe er bra i kroppen din sånn hormonelt, når du får plager. Samtidig som jeg håper at det ikke utvikler seg så altfor mye om du er gravid (slik som jeg håper at du er). :)

4 dpo er jeg jo i alle fall ikke gravid enda, så vi får bare se hvordan neste uke blir.

4 dpo er jeg jo i alle fall ikke gravid enda, så vi får bare se hvordan neste uke blir.

Joda, du er jo gravid om egget er befruktet, bare at kroppen ikke vet det enda. :D Jeg mente ikke at det var symptomer på graviditet, men kanskje symptomer på at kroppen din gjør alt som skal til for at forholdene ligger til rette. Selv om det er litt kjipe symptomer.

Om det er bra progesteronproduksjon som gir et evt befruktet egg gode vilkår, så er de kurant.

Men jeg ønsker meg ikke mye bekkenløsning i et evt svangerskap, det er ikke til noen nytte. Men meget trolig, det blir gjerne bare mer for hver gang.

Jeg var heldig som slapp føste gang

Det gikk nå i alle fall over, og nå er det helg.

Og på tide å ta oppigjen flylady-tråden min, rutinene sitter ikke helt, og jeg er fortsatt bare ferdig med step/dag 6, selv om vi er kommet til 23.

I dag blir det tacofredag med hele familien klokken 18, så i mellomtiden skal jeg ta en kjøkkentjeneste, så det blir plass til å lage maten, og rydde opp etter meg underveis. Og step 7 er å finne frem klær til neste dag før legg, når klarer jeg den??

Synes det er helt greit om du klarer å beholde 6 trinn noenlunde gjennom januar jeg. Det er jo i snitt mer enn én endring per uke, og så mye som du jobber. Helt greit!

Jeg har ikke helt klart å holde på det heller da, men prøver igjen dag etter dag. Det går da rett vei, om enn veldig, veldig sakte.

Syklusen går sin gang den også, ikke akkurat fort, men dag for dag. 7 dpo i dag, og jeg forklarer meg selv at jeg er kvalm fordi jeg er så trøtt. Jeg er så trøtt (og kald) fordi jeg la meg litt for sent, og i alle fall bare er trøtt, og gruer meg til å jobbe overtid.

Gleder meg til å dra hjem.

Tidlig opp i morgen, svømmehallen 7-8

Du er flink! ♡ Jeg er spent på at dagene går for deg nå. :)

Veldig flink! Jeg håper sånn på null spotting og flytting til oktober!! Helst for oss begge..

Veldig flink! Jeg håper sånn på null spotting og flytting til oktober!! Helst for oss begge..
Det hadde så definitivt gjort seg med oss begge to. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke får med meg lykkeliten.

Det hadde så definitivt gjort seg med oss begge to. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke får med meg lykkeliten.

Dere er gode. ♡ Jeg har så smått laget meg en del "prosjekter", blant annet en kjole jeg har lyst til å strikke til meg selv. Det er rart at vi kanskje ikke skal prøve mer (jeg forstod det hvert fall sånn), men samtidig er det litt godt også. Jeg har vært fryktelig opptatt av dette prøveprosjektet.

Håper dere flytter til oktober begge to, og at jeg kan følge etter med en IVF-baby etter hvert. :)

Dere er gode. ♡ Jeg har så smått laget meg en del "prosjekter", blant annet en kjole jeg har lyst til å strikke til meg selv. Det er rart at vi kanskje ikke skal prøve mer (jeg forstod det hvert fall sånn), men samtidig er det litt godt også. Jeg har vært fryktelig opptatt av dette prøveprosjektet.

Håper dere flytter til oktober begge to, og at jeg kan følge etter med en IVF-baby etter hvert. :)
Strikke kjole hørtes spennende ut!

Jeg er så spent på å planen for deg fremover at jeg nesten ikke klarer vente, så at du trenger å henge tankene på andre ting om du klarer det, skjønner jeg godt.

Back
Topp