Alle gode ting er tre?

Han så meg i morges også, så trøtt at jeg var kvalm, og lovet å se på planen de neste ukene om jeg noen uker kan jobbe tre dager med fire timer over, i stedet for to med seks timer. Det er lettere.

Jeg er trøtt. Sliten. Matt. Klar for helg.

Snart helg nå heldigvis. Og lurt å lage en plan som fungerer best mulig for deg. ♡

Snart helg nå heldigvis. Og lurt å lage en plan som fungerer best mulig for deg. ♡
Ja, men det må fungere for ham også. Han som jobber så mye at han kjenner på kroppen at det snart ikke går lenger.

Jeg kjenner jo bare at det er tøft, står opp. Jeg er trøtt som fy, og derfor fryser jeg. Og er kvalm. Man føler seg ikke bra da. Men viljestyrke må til, for jeg vet jo, jeg vet at når jeg kommer igang går det bra.

Han... Han brenner lyset i begge ender, minst. Jeg er bekymret for helsa has oppi alt dette.

Høres ut som mannen din driver seg veldig hardt Sara!
har vært der selv, dog før barn, og det går plutselig ikke lengre... Er det sesongbasert, eller bare slik det har blitt 'normalt' at det er?

Overtidsperioder er slitsomt, men når man vet det er tidsbegrenset så er det så mye lettere å stå i det!

I hans tilfelle er det i denne omgang prosjektbasert. Et stort prosjekt som etter planen skal være ferdig 1.4, men vi får se. Det er ikke tvil om at han driver seg selv hardt. For hardt. Og det at han ikke har den samme klare begrensningen som meg tærer ekstra. Han jobber veldig. Får lite kompensasjon for det, ikke overtidslønn.

Jeg har en forventning om ca 12 timer i uka, reelt blir det litt mindre, i 6-7 uker. Jeg har overtidsbetaling fra passert 37,5 timer på ei uke, og timefører for avspasere eller utbetaling minutt for minutt. Jeg får en halv time betalt matpause med dekket mat slik man skal ha. Han spiser kanskje noe knekkebrød ve pulten. Jeg skjønner at de jobber for å bli ferdig, og en halv time ekstra blir senere hjem, men...

Det er spesielt ille første uka hver mnd. Men det er mye hver uke

Mannen din kan absolutt ikke fortsette sånn nei, men jeg synes ikke dine symptomer høres helt greit ut det heller. Forstår at du må, men håper dere kan finne en løsning for dere begge. Kanskje ny jobb for mannen ville være det beste når det blir sånn her i lengden.

Altså, trøtt betyr kvalm og kald for meg. Det er bare sånn det et når jeg er trøtt.

Klart, da kan man si at det ikke er bra at jeg er så trøtt, det er sant nok, men det at jeg fryser og er kvalm et pga for lite søvn, ikke for mye jobb, sånnsett.

2 dpo regner jeg med. Ikm 4.2.15. Jeg hadde termin 4.2.14 jeg, med den lille som ikke ble.

2 dpo regner jeg med. Ikm 4.2.15. Jeg hadde termin 4.2.14 jeg, med den lille som ikke ble.
Da håper jeg det er et tegn på at dere skal få være heldige denne ppen og få en spire som sitter til termin nå!

Jeg håper du får positiv test og at du er på vei mot å møte Bonusen nå. :)

Det er mange dager til evt test, eller evt spotting enda.

Bare... Skal vi se. I dag, jobb og fotballtrening. I morgen, jobbe til natta, fredag, vanlig jobb. Lørdag, planer om svømmehallen. Og rydde huset, det trengs etter ei sånn uke.
Søndag, kirka så gutten får seksårsbok, og deretter sosialt med familien, hos oss eller min bror avhengig av tidligere nevnte rydding.

Neste uke, vet ikke hvilke dager jeg jobber lenge, men det er nok 2-3 lange dager.
Fredag skal jeg til legen med guttungen.
Så helg. Og da er det tid for spotting eller test. 31.1 er 12 dpo

Håper veldig.

Tenk, vi kunne hatt en ettåring. Det har vi ikke, gitt.

Jaja, vi får se om det blir.
Uff, det er vondt å tenke på det som ikke ble. En sjelden gang tenker også jeg på at vi skulle hatt en snart halvtåring. Nei, la oss flytte inn på oktober og bli der!!

Uff, det er vondt å tenke på det som ikke ble. En sjelden gang tenker også jeg på at vi skulle hatt en snart halvtåring. Nei, la oss flytte inn på oktober og bli der!!

Det er ikke så ofte jeg tenker på det lenger. Jeg tenkte på det i starten, at jeg skulle vært gravid, men det gikk over. Jeg tenkte på det på terminen selvsagt. Og årsdagen for at vi mistet. Av og til så nevner vi sånn "den skulle vært fire mnd nå" "tenk, den skulle vørt 7 mnd nå, gjøre slik og sånn". Men det er lenge siden vi har snakket om det. EJG tenker mindre på det. Men , nå når jeg da skulle ha ikm i de dager, så tenkte jeg på det igjen, særlig når det ble samme dato.

Men, det var altså noe som ikke ble. Så da håper vi at det blir nå.

Heia gullegget! :)

Det hadde vært så topp, fantastisk å gå inn i februar gravid. I stedet for å tenke på den ettåringen vi ikke har, kunne glede oss og håpe på en bonusunge likevel.

Åhh, som jeg håper.

Vi har jo hatt "high" på score en gang før på sexhyppigheten vår. Det var syklusen 26.4.2013

Back
Topp