Alle gode ting er tre?

Nei, skal jeg ikke bruke alle?

Vel, han sa vel at jeg kunne prøve det noen runder til, så ser vi. Evt er det vel den lavdose fsh, eller prøverør om de ikke synes mannens svømmere er noe å satse på? Jeg vet ikke hvor langt vi er villige til å gå, vi går et skritt om gangen og ser. Å bytte fra pergo til letrozol var lett, å gå videre er noe vi evt må snakke om tenker jeg. Vite hvor mye vi vil, for da begynner det å bli snakk om ganske heftige behandlinger.

Åhh.. Jeg misforstod hva du mente da du skrev at du helst bare skal bruke en runde til. :p

Da er jeg tilbake på 1-2 runder med Letrozol før du tar 3-4 runder med Letrozol og progesteron.

Men du blir gravid nå med en gang, så denne planen er irrelevant.

Hva du skal gjøre om du ikke treffer før mars 16. Det tar vi senere.

Jeg VIL helst bare ta en til, denne linken januar, som fører meg til oktober.

Men vi får se.

Jeg VIL helst bare ta en til, denne linken januar, som fører meg til oktober.

Men vi får se.

Jeg leste det riktig andre gangen. :)

Oktober. Vi skal til oktober. Da blir det kakao i barseltiden. ;)

Jeg leste det riktig andre gangen. :)

Oktober. Vi skal til oktober. Da blir det kakao i barseltiden. ;)
Jeg drikker 90% av min kakao på jobb.

Men jeg kan nok begynne å drikke hjemme også...

Jeg drikker 90% av min kakao på jobb.

Men jeg kan nok begynne å drikke hjemme også...

Var det jeg tenkte. Har jo hørt om denne jobb-kakaoen. :D

Var det jeg tenkte. Har jo hørt om denne jobb-kakaoen. :D
Men ikke like mye hjemme, det tror jeg ikke.

Mer tiltak, og her er den jo gratis og alltid på plass... Hjemme måned huske å kjøpe, og da lager jeg heller ekte, ikke pulver og vann, og da er det mer jobb.

Og i permisjon med en liten baby på.magen i sjal....

Nei, nå mistet jeg tanken.... Klarer bare se for meg permisjon. En baby. I sjal.

Jeg er ikke klar for å gi opp prøving, jeg har lyst på en baby.

Men ikke like mye hjemme, det tror jeg ikke.

Mer tiltak, og her er den jo gratis og alltid på plass... Hjemme måned huske å kjøpe, og da lager jeg heller ekte, ikke pulver og vann, og da er det mer jobb.

Og i permisjon med en liten baby på.magen i sjal....

Nei, nå mistet jeg tanken.... Klarer bare se for meg permisjon. En baby. I sjal.

Jeg er ikke klar for å gi opp prøving, jeg har lyst på en baby.

Når babyen er i sjal er det jo ikke så vanskelig å lage ordentlig kakao. ;)

Jeg har så lyst på en baby jeg og. Og når du skriver det sånn så får jeg tårer i øynene. Vi skal ha baby. Bonusen og Bøllefrøet.

Når babyen er i sjal er det jo ikke så vanskelig å lage ordentlig kakao. ;)

Jeg har så lyst på en baby jeg og. Og når du skriver det sånn så får jeg tårer i øynene. Vi skal ha baby. Bonusen og Bøllefrøet.
Nei, men drikker ikke varmt med baby som kan bli truffet om jeg søler.

Nei, men drikker ikke varmt med baby som kan bli truffet om jeg søler.

Nei, bare lage den med baby i sjal. Og så får man kose seg med den etterpå. Baby i vogn eller i vippestolen eller sover eller på sånn matte med leker hengende over eller noe i den dur, unna koppen og mor hvert fall. Du kan ha kopp i koppholder på styret på barnevognen hvert fall. Og så kan du oppdatere meg om hvordan du har det som trebarnsmor med lille Bonusen din. Jeg vil på oktober.

Termokopp! Med kakao på trilletur!

Ehh, vi har hund. Men Termokopp har lokk, så da søles vel ikke alt ut selv om hun trekker i båndet mens jeg drikker.

Hund og vogn på tur. Om hun lever så lenge da, hun er 11,5 år gammel nå. Godt over 12 innen oktober

Termokopp! Med kakao på trilletur!

Ehh, vi har hund. Men Termokopp har lokk, så da søles vel ikke alt ut selv om hun trekker i båndet mens jeg drikker.

Hund og vogn på tur. Om hun lever så lenge da, hun er 11,5 år gammel nå. Godt over 12 innen oktober

Hun skal leve i oktober. Og jeg skal få se bilde av at du har sølt litt kakao ut av termokoppen på genseren din da hunden dro deg på trilletur med Bonusen.

Det kunne jeg.

Genseren var hvit.

Men jeg går jo ikke ute med bare genser i oktober da, jakke....

Tja. Kanskje det var mens du gjorde hunden og deg og termokoppen klar til tur med Bonusen. Før du har fått på deg jakka.

Tja. Kanskje det var mens du gjorde hunden og deg og termokoppen klar til tur med Bonusen. Før du har fått på deg jakka.
Bildet jeg så var i bakken med fra borettslaget til barnehagen. Der vi bodde før... For der har jeg gått ned hund og vogn mang en gang

Bildet jeg så var i bakken med fra borettslaget til barnehagen. Der vi bodde før... For der har jeg gått ned hund og vogn mang en gang

Hm.. Jeg håper du snart skal få minner om trilleturer der du bor nå.

HJEMME!

For en halvtime siden, faktisk, men jeg har små snakket litt med mannen, og gjort kjøkkengreiene mine. Satt i oppvaskmaskina etter ungenes kveldsmat, vasket stekepanna som sto på komfyren, og tørket av både vask og komfyrtopp. Godt fornøyd med meg selv

HJEMME!

For en halvtime siden, faktisk, men jeg har små snakket litt med mannen, og gjort kjøkkengreiene mine. Satt i oppvaskmaskina etter ungenes kveldsmat, vasket stekepanna som sto på komfyren, og tørket av både vask og komfyrtopp. Godt fornøyd med meg selv

Så flink du er! :)

Det ble ikke fullført dag 5 da, jeg har ikke hengt opp lapper med setninger om at jeg klarer det og sånn der.

Men her teller det som "en synlig plass"?? For jeg har jo skrevet det her.

Jeg kan klare dette.
Jeg og familien min fortjener det.

Jeg har bare ikke det på lapper eller andre steder i huset. Jeg har det på mobilen. Ja, jeg kan sette det på mobilen på en måte, det er en plass jeg ser det!

Men den dagen vi kommer til "set a decent bedtime, and stick to it" sliter jeg.
*ser på klokka *

Back
Topp