Alle gode ting er tre?

Hvordan går det? Dagens temp?

Fant ikke termometeret i morges, vi var fire i senga og jeg "forsov" meg med en time, så jeg tempet ikke.

Ellers går det nå bare, dag for dag

Vente, vente, vente.. Har du planlagt noen testdag, eller tenker du å vurdere ut ifra spotting/ikke spotting?

Ok. Jeg følger spent med allerede, selv om det er for tidlig enda.

Du får uansett holde oss oppdatert. :)
Selvsagt, det skal jeg.

Det blir bare lite Bv nå ut året, pga mye sosialt liv, det har vært noe hver dag siden julaften, og vi har planer i morgen også. Mandag og tirsdag jobber mannen, jeg skal en tur på shopping på mandag, bytte noen gaver er i alle fall unnskyldningen, så passer mamma ungene. Jeg skal jo ta blodprøve hos gyn, progesteron. Svaret på den får jeg først neste år, men tempen har allerede fortalt meg at jeg er dpo, så det er greit det.

Selvsagt, det skal jeg.

Det blir bare lite Bv nå ut året, pga mye sosialt liv, det har vært noe hver dag siden julaften, og vi har planer i morgen også. Mandag og tirsdag jobber mannen, jeg skal en tur på shopping på mandag, bytte noen gaver er i alle fall unnskyldningen, så passer mamma ungene. Jeg skal jo ta blodprøve hos gyn, progesteron. Svaret på den får jeg først neste år, men tempen har allerede fortalt meg at jeg er dpo, så det er greit det.

Jeg sjekker nå hvert fall her, og grafen din, så får jeg vel tak i noe informasjon innimellom alle planene dine. Jeg heier og er spent. :)

Du får med deg dagens lave også da.

Jeg var våken et sekund for EU par timer siden også, det pleier ikke rote til noe, også våkna jeg og trodde det var altfor sent å tempe, men kom på at det var det ikke etter litt halvsovende rot, så jeg vet ikke.

Men jeg har vel ofte en lav i disse tider, den går vel opp igjen i morgen

Håper at den nå går opp, opp, opp! :D

Ja. Vi må vente som vanlig. Jeg har tatt første Letrozol nå, og håper at jeg får en slik femar-baby bare noen uker etter deg. ;)

Jeg tenkte å se på de tidligere grafene dine, men jeg sliter med å få opp FF nettsiden. Det er hvert fall mange i tempetråden som har hatt hakkete graf ved graviditet. Jeg håper.

Jeg tittet på dem selv, det er ikke ofte jeg har så dyp dip så tidlig, enten mindre dip rundt 7 dpo eller dypere rundt 10, da fulgt av spotting

Hmm.. Vi får se da. Jeg satser på at dette blir den siste grafen din noensinne. ♥

Edit: Nå kom jeg inn på grafene dine. Ser at du har hatt noen dipper før ja. Hmm.. Vi venter.

Last edited:
Hmm.. Vi får se da. Jeg satser på at dette blir den siste grafen din noensinne. ♥

Edit: Nå kom jeg inn på grafene dine. Ser at du har hatt noen dipper før ja. Hmm.. Vi venter.
Ja, vi venter og ser

Vi har store unger nå, og jeg tenker litt på det.

De kan deg dessverre ikke stå opp alene, ettersom eldste må smøres på hele kroppen før han kler på seg, men de klarer seg selv. De leker, går på ski, spiller spill. De er blitt store.

Så annerledes denne jula hadde vært om vi hadde hatt et barn på knapt 11 mnd i tillegg...

På mange måter. En an oss hadde vært i permisjon. Den lille skulle kanskje kommet inn i bhg på søskenprioritet til nyttår. Vi hadde hatt en som ammes, bruker bleier, ikke gikk. Lillesøster hadde ikke vært "lillejenta mi ", men storesøster til den lille.

Så annerledes.

Storebror hadde litt forplantningslære for lillesøster i morges. De snakker om at han er storebror, hun er lillesøster.

Om mamma får en ny baby, da blir du storesøster. Det kan skje. Men kanskje ikke.

Om vi ser at pappa har tissen sin inni babyhullet til mamma, da kommer det en baby.

Hun er noe tvilende.

Joda, om pappa sin tiss er der, blir det kappløp mellom babyfrøene og et av dem vinner, slik vi gjorde da vi kom inn i magen. Og da blir det en ny baby.

Jeg lurte litt på om jeg burde si noe om at det ikke var så lett... At det ikke skjer hver gang. Men før jeg hadde kommet så langt var de over på neste tema.

Vi lå i sengen alle fire, og jeg og mannen litt lettere lattermilde...

Vi har store unger nå, og jeg tenker litt på det.

De kan deg dessverre ikke stå opp alene, ettersom eldste må smøres på hele kroppen før han kler på seg, men de klarer seg selv. De leker, går på ski, spiller spill. De er blitt store.

Så annerledes denne jula hadde vært om vi hadde hatt et barn på knapt 11 mnd i tillegg...

På mange måter. En an oss hadde vært i permisjon. Den lille skulle kanskje kommet inn i bhg på søskenprioritet til nyttår. Vi hadde hatt en som ammes, bruker bleier, ikke gikk. Lillesøster hadde ikke vært "lillejenta mi ", men storesøster til den lille.

Så annerledes.

Storebror hadde litt forplantningslære for lillesøster i morges. De snakker om at han er storebror, hun er lillesøster.

Om mamma får en ny baby, da blir du storesøster. Det kan skje. Men kanskje ikke.

Om vi ser at pappa har tissen sin inni babyhullet til mamma, da kommer det en baby.

Hun er noe tvilende.

Joda, om pappa sin tiss er der, blir det kappløp mellom babyfrøene og et av dem vinner, slik vi gjorde da vi kom inn i magen. Og da blir det en ny baby.

Jeg lurte litt på om jeg burde si noe om at det ikke var så lett... At det ikke skjer hver gang. Men før jeg hadde kommet så langt var de over på neste tema.

Vi lå i sengen alle fire, og jeg og mannen litt lettere lattermilde...

Det høres ut som et fint og samtidig litt sårt øyeblikk❤️ Håper dere snart har en (vordende) storesøster i hus!

Det høres ut som et fint og samtidig litt sårt øyeblikk❤️ Håper dere snart har en (vordende) storesøster i hus!
Åhh, det lange svaret mitt ble borte.

Men ja, jeg håper og er spent på hvordan hun vil takle det i så fall. Ikke helt lett tror jeg

De er gode de to der. Jeg tipper at hun ville kle rollen storesøster ganske godt. ♡ Jeg håper at du snart kan fortelle dem om en ny baby i magen.

Back
Topp