Alle gode ting er tre?

Ul ga ingen svar. Ingen modne egg, fin slimhinne. Kan ha hatt el nettopp, eller er ikke i nærheten. Måler progesteron om ei uke

Jøss. Så dumt at han ikke kunne se det gule legemet. Jeg trodde det var godt synlig etter EL, men kanskje akkurat ved EL så er det vanskelig å se. For da er det jo åpent (slipper egget). Jeg har bare vært på UL 4 dpo, og det er jo ikke du.

Jeg håper at du har EL akkurat nå eller hadde det i går. ♥

God jul!

Jøss. Så dumt at han ikke kunne se det gule legemet. Jeg trodde det var godt synlig etter EL, men kanskje akkurat ved EL så er det vanskelig å se. For da er det jo åpent (slipper egget). Jeg har bare vært på UL 4 dpo, og det er jo ikke du.

Jeg håper at du har EL akkurat nå eller hadde det i går. ♥

God jul!
Vi får se, rett og slett. Ikke sikkert det ble el, men det viser tiden. Nå fokus på jul

Vi får se, rett og slett. Ikke sikkert det ble el, men det viser tiden. Nå fokus på jul

Jeg håper at du har hatt EL. Så får vi vente og se ja.

Da får vi håpe el nettopp har vært! Hadde ikke du positiv test i går...?
God jul Sara! Håper de siste forberedelsene går bra :)

Jo, den var ganske positiv, så vi får bare vente og se. Tempen i dag er hverken høy eller lav

Om den ikke stiger overbevisende blir det spekemat hele jul og nyttår og januar... For har jeg ikke hatt el i går eller i dag tidlig, så får jeg det ikke på mange dager heller, ingen modne egg.

Kombinert med at jeg ikke fikk bytta julegaven til min mann, eller joda, bytte inn var ok, men de hadde ikke med klokke, så jeg endte med å kjøpe den igjen... Så begynte jeg utmattet og sliten rett og slett å gråte. Så falt en pose matvarer ut av bilen når jeg skulle putte inn de røde pleddene jeg kjøpte til hunden på jysk ( billig fleece, vi kaster den etter en stund, får aldri hundehårene ut av dem, de bare filtreres ekstra godt inn om man prøver å vaske dem, og som en bonus hundehår i vaskemaskina de neste tre rundene... Så vi kjøper billige og kaster innimellom.

Da ble det sms "lov å bytte julegaven din" to mannen, og jeg dro hjem for kos oss trøst. Nå spiser jeg, og så skal jeg hente ungene.

Så dumt du ikke fikk noen svar etter UL. Godt du temper! Håper tempen øker, og hvis ikke er vel sikkert spekemat en ganske grei bonus :) Også håper jeg du har fått slappet litt av nå og føler deg litt bedre <3

Spekemat er en grei bonus sånnsett, men humøret er labert og formen dårlig, jeg er kvalm og redd jeg holder på å bli syk hvilket jeg bare slett ikke har tid tid, ettertsom huset ikke er julepyntet enda. Det blir vist til at jeg pynter huset lille julaften slik tradisjonen tilsier, jeg som hadde tenkt å pynte mange dager før...

Jeg er vel mest bare sliten, etter en relativt grei julehandel inntil slutten da alt ble fælt, og da tok "tenk om jeg faktisk ikke får el av femar" over for mine "ja, han så vel ikke noe fordi jeg akkurat har hatt el da"-tanker, og jeg begynte å grine der jeg gikk i regnet, rett og slett. Og så falt varene ut av bilen og lefsa jeg skulle ha tak i til mannen, som er hans tradisjon, var utsolgt fra leverandøren. Nå ordnet det seg ved at min lokale spar har en annen leverandør enn den store eurospar, tydeligvis, for de hadde i alle fall lefser så jeg fikk kjøpt det da i det minste.

Spekemat er en grei bonus sånnsett, men humøret er labert og formen dårlig, jeg er kvalm og redd jeg holder på å bli syk hvilket jeg bare slett ikke har tid tid, ettertsom huset ikke er julepyntet enda. Det blir vist til at jeg pynter huset lille julaften slik tradisjonen tilsier, jeg som hadde tenkt å pynte mange dager før...

Jeg er vel mest bare sliten, etter en relativt grei julehandel inntil slutten da alt ble fælt, og da tok "tenk om jeg faktisk ikke får el av femar" over for mine "ja, han så vel ikke noe fordi jeg akkurat har hatt el da"-tanker, og jeg begynte å grine der jeg gikk i regnet, rett og slett. Og så falt varene ut av bilen og lefsa jeg skulle ha tak i til mannen, som er hans tradisjon, var utsolgt fra leverandøren. Nå ordnet det seg ved at min lokale spar har en annen leverandør enn den store eurospar, tydeligvis, for de hadde i alle fall lefser så jeg fikk kjøpt det da i det minste.
Huff, nå fikk jeg vondt av deg Sara. Kjenner igjen følelsen av å bare bli så utmattet at man begynner å grine. Håper dere kommer i mål i kveld, eller tidlig i morgen, slik at du får nyte juletiden litt før julaften også❤️

Vel, nå er jeg i litt bedre humør.

36,9 må jo være dpo!

Og her litt spekulasjoner.

El var i alle fall over 11.30 i går. Og jeg har lest at det oftest skjer på ettermiddagen? Så mest trolig 2 dpo? Det er ikke ff enig i, lik temp i morgen vil den ikke sette kryss av, og krever høy også 25.12 for å se at jeg er dpo. Altså bare 1 dpo i dag.

Men i alle fall dpo!

Vel, nå er jeg i litt bedre humør.

36,9 må jo være dpo!

Og her litt spekulasjoner.

El var i alle fall over 11.30 i går. Og jeg har lest at det oftest skjer på ettermiddagen? Så mest trolig 2 dpo? Det er ikke ff enig i, lik temp i morgen vil den ikke sette kryss av, og krever høy også 25.12 for å se at jeg er dpo. Altså bare 1 dpo i dag.

Men i alle fall dpo!
Hurra for Dpo:). Håper dette blir fremar spire❤️

Jey, så godt at du sannsynligvis er dpo :D Hurra!

Ikke så overbevisende temp som ved pergo, men dagens er vel preget av at jeg la meg klokka tre. Våknet et øyeblikk fem, før jeg tempet som vanlig litt før seks.

Vi får se videre hva som skjer, men jeg regner meg som dpo

Denne dpo tror jeg dagene går lettere enn vanlig.

3 dpo julaften. Ikke tid til å tenke mye på det 1-2-3 dpo mao. Litt mer tid nå, men sosiale sammenkomster daglig, så tiden går nok fort.

10 dpo nyttårsaften. Spotte-dager akkurat når svigermor er her (hun er her 9 - 14 dpo) så vi får se hva det evt blir av testing etterhvert

Det er godt dagene går fort. Jeg er mest spent på nyttårsaften og dagene etter. :)

Jeg vil helst nyyyyyyyyte romjula. DEt blir fot nyttår. Kjekt med nyttårsbesøk, og jeg ser alltid frem til et nytt år jeg, det er ikke det. Det er bare det at fra nyttårsraketter (som guttungen GLEDER seg til i år, etter at han i fjor ba om at vi skulel være hjemme, INNE!) til overtid fra 5.1 er så kort....

med ikm 6.1 er overtid ikke egentlig det som frister mest den uka. Enten det går slik eller sånn.

Jeg vil gjerne være gravid.

Men tenk å starte svangerskapet, jeg er ikke KVALM slik som deg, men trøtt og "surrete". Tenk da å innlede med å jobbe 12 timer overtid ca uke 4-12 av svangerskapet. Altså hele første trimester. Kombinert med at min mann sikkert jobber ca vesentlig enda mer enn meg. Så enten jobber jeg til ungene er i seng (og muligens 6 timer 2 dager i stedet for 4 timer 3 dager i uka, det er heftig lange dager det, men det går.) eller så er jeg altså alene med ungene til de er i seng.

Det er vel typisk at når det først klaffer så er timingen såpass dårlig? Jeg tenker at det ordner seg uansett om Bonusen plutselig sitter på Letrozol nå snart. Jeg er hvert fall spent på denne pp'en (og de neste pp'ene) med ny medisin hos deg.

Back
Topp