Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se, rett og slett. Ikke sikkert det ble el, men det viser tiden. Nå fokus på julJøss. Så dumt at han ikke kunne se det gule legemet. Jeg trodde det var godt synlig etter EL, men kanskje akkurat ved EL så er det vanskelig å se. For da er det jo åpent (slipper egget). Jeg har bare vært på UL 4 dpo, og det er jo ikke du.
Jeg håper at du har EL akkurat nå eller hadde det i går. ♥
God jul!
Vi får se, rett og slett. Ikke sikkert det ble el, men det viser tiden. Nå fokus på jul
Huff, nå fikk jeg vondt av deg Sara. Kjenner igjen følelsen av å bare bli så utmattet at man begynner å grine. Håper dere kommer i mål i kveld, eller tidlig i morgen, slik at du får nyte juletiden litt før julaften ogsåSpekemat er en grei bonus sånnsett, men humøret er labert og formen dårlig, jeg er kvalm og redd jeg holder på å bli syk hvilket jeg bare slett ikke har tid tid, ettertsom huset ikke er julepyntet enda. Det blir vist til at jeg pynter huset lille julaften slik tradisjonen tilsier, jeg som hadde tenkt å pynte mange dager før...
Jeg er vel mest bare sliten, etter en relativt grei julehandel inntil slutten da alt ble fælt, og da tok "tenk om jeg faktisk ikke får el av femar" over for mine "ja, han så vel ikke noe fordi jeg akkurat har hatt el da"-tanker, og jeg begynte å grine der jeg gikk i regnet, rett og slett. Og så falt varene ut av bilen og lefsa jeg skulle ha tak i til mannen, som er hans tradisjon, var utsolgt fra leverandøren. Nå ordnet det seg ved at min lokale spar har en annen leverandør enn den store eurospar, tydeligvis, for de hadde i alle fall lefser så jeg fikk kjøpt det da i det minste.
Hurra for DpoVel, nå er jeg i litt bedre humør.
36,9 må jo være dpo!
Og her litt spekulasjoner.
El var i alle fall over 11.30 i går. Og jeg har lest at det oftest skjer på ettermiddagen? Så mest trolig 2 dpo? Det er ikke ff enig i, lik temp i morgen vil den ikke sette kryss av, og krever høy også 25.12 for å se at jeg er dpo. Altså bare 1 dpo i dag.
Men i alle fall dpo!