Alle gode ting er tre?

Forstår at dere skal vurdere det etter prøvesvar, men dere gjør allerede grep for å kunne forbedre mannens svømmere, og det betyr bedring i løpet av de neste par månedene. Så jeg er optimist. Og håper at det klaffer lenge før en eventuell pp 6 med Letrozol. Det er bare fordi noe av det jeg har lest om Letrozol omhandler sjansen for graviditet i løpet av seks sykluser kombinert med at pakken inneholder nok til seks sykluser at jeg opprettholder 6 pp'er i min tankegang enn så lenge. :p

Vi får se.

En mnd om gangen.

Først denne. 7/9 (3) dpo. Vi får se hva uka bringer

Kjøpt inn tran, c-vit med sink og d-vit.

Skal jeg stappe i meg piller for å gjøre meg fruktbar, kan han gjøre det samme

Wohoo! Egentlig burde han tatt den prøven i februar eller mars. Så kunne man sett hva disse pillene kan gjøre. :) Eventuelt så kommer Bonusen nå snart, og forteller akkurat hva disse svømmerne kan få til. ;)

Ja, ny test i feb/mars hadde ikke vært så dumt, se om det har effekt. Om ikke en bonus kommer da

Last edited:
1. Desember.

9 eller 11 eller 5 dpo.
Tiden vil vise.

Gyn vet svaret på mannens sædprøve nå. Han fikk det på pc på fredag. Fikk det i posten enten lørdag eller i dag. Sender det til oss i dag, håper jeg.

1. Desember.

9 eller 11 eller 5 dpo.
Tiden vil vise.

Gyn vet svaret på mannens sædprøve nå. Han fikk det på pc på fredag. Fikk det i posten enten lørdag eller i dag. Sender det til oss i dag, håper jeg.

Mannen ringer ikke for å høre?

Nei, gyn sa han skulle sende det, får det på papir dagen etter prøve er avlagt, og sender det til oss.

De sier nå så mye. Dere er høflige pasienter, jeg hadde sikkert ringt. Litt for utålmodig jeg. :p

Om det ikke kommer onsdag, kommer jeg til å be ham ringe

Hvilken dag er det jeg pleier se det første spor av blod? 10 dpo?

Ikke noe enda, men jeg er jo trolig ikke så langt heller, så ingen forventinger

Jeg har sjekket. Det er 11-12 dpo jeg begynner å spotte, så da ser jeg det første på kvelden 10-11 dpo.

Jeg er slik grafen står 10 i dag, 12 og 6 er også mulig.

Vi får se hva dagen bringer, men akkurat nå har jeg ingen forventinger til denne syklusen, det er en "pause", før femar. Og testen til mannen... Kanskje i posten i dag.

Jeg håper fortsatt på en pergo-Bonus-spire og en ny sensommerskatt hos deg! <3

Godt at du håper for meg, man skal alltid håpe. Jeg bare venter...

Kroppen din gjør det jo bare ekstra spennende nå ved at man ikke helt vet hvor i syklusen du er. :P Jeg hadde også garantert ringt for lengst for å høre om prøvesvaret til mannen. Hadde sikkert ringt allerede fredag. Haha :D Håper ikke det drøyer altfor lenge før dere får det :)

Mannen er i det minste hjemme med sykt barn, så derved kan han skjekke posten når den kommer. Bare så synd den kommer etter fire, oftere rundt fem...

Kroppen din gjør det jo bare ekstra spennende nå ved at man ikke helt vet hvor i syklusen du er. :P Jeg hadde også garantert ringt for lengst for å høre om prøvesvaret til mannen. Hadde sikkert ringt allerede fredag. Haha :D Håper ikke det drøyer altfor lenge før dere får det :)
Ekstra spenning må man jo ha.

Tenk om jeg er 12 dpo

1417511452296.jpg1417511470198.jpg

Det ser fint ut?

Eller er jeg 10 dpo?
1417511510411.jpg1417511562772.jpg

Eller ikke mer enn 6?
1417511595642.jpg1417511604942.jpg

Synes det er vanskelig å si. Tror kanskje 10?

Veldig spennende! Tenk om du er 12 dpo a. Men ja, enig i at 10 kanskje er mest sannsynlig. Spennende uansett :)

Back
Topp