Alle gode ting er tre?

Vi får vente og se

Ja. Uansett midt i august termin da. 16., 18. eller 22. august. Nå får det ikke lov til å komme blod.

Og en 7 åring 19.08.15...

Det gjør ingenting. Tenk om du fikk Bonusen den 19.8 da! :D Da er sirkelen sluttet. Forhåpentligvis får de hver sin dag. Det spiller vel egentlig ingen rolle, bare Bonusen kommer.

Helst hver sin dag, absolutt! eller... Inviterte hele slekta på kake to ganger på ei uke? Skjer jo ikke. (og jeg har også bursdag i august)

Åhh, om bare posten hadde kommet tidligere hos oss...

Helst hver sin dag, absolutt! eller... Inviterte hele slekta på kake to ganger på ei uke? Skjer jo ikke. (og jeg har også bursdag i august)

Lov å slå sammen feiringen på en dag som passer allikevel? Pleier dere alltid å feire på selve dagen med hele slekta?

Lov å slå sammen feiringen på en dag som passer allikevel? Pleier dere alltid å feire på selve dagen med hele slekta?
Jepp, alle som kan krype å gå (fra min familie) på dagen.

Unntatt i sommer når jeg og mannen feiret felles 35*2 midt mellom dagene våre.

Men ja, vi feirer på dagen alltid

Ikke brev fra gyn

Da håper jeg på brev i dag.

Håper med deg. Jeg er utålmodig!

Det er mannen som henter posten i dag. Og den er neppe kommet når kan kommer hjem. Så når han henter den, vites ikke...

Last edited:
Kjedelig med venting på posten.

Men i dag skjer det så mye at jeg ikke har tid til å vente. Det går bra. Enn så lenge.

Kommer det ikke er jeg fristet til å ringe i morgen, men mister tålmodighet himself synes neppe det er nødvendig

Nå er han da i alle fall hjemme.

Sms, "var det post? "

Nope, ikke noe brev.

Jeg har hatt nedtelling til i går, evt i dag, siden 17.11.

Og nå... Ikke noe brev i dag heller

Vet ikke, får snakke med ham i kveld

Back
Topp