Alle gode ting er tre?

Jøss. Så rart. Håper det er er fruktbarhets tegn.

Veldig rart.

Vi får se om det kommer mer.

Det skjer noe i eggstokkene virker det som, stikker i dem, så vi får se.

Typisk har min "neida, det haster ikke i dag " og hans "vondt i ryggen etter trening, jobber mye, kan vi vente til i morgen? " slått seg sammen denne uka...

Oi! Jeg fikk jo blod kvelden før positiv EL-test. Kanskje EL er på gang hos deg allikevel :D Har du hatt blod i forbindelse med det før?

Oi! Jeg fikk jo blod kvelden før positiv EL-test. Kanskje EL er på gang hos deg allikevel :D Har du har blod i forbindelse med det før?
Nei, ikke på så lenge jeg kan huske i alle fall.

Vi får se, ser om det kommer mer når jeg tester om 2,5 time

Mulighet for at jeg er 1 dpo. Antar at jeg er det inntil det motsatte er bevist.

Derved er jeg 12 eller 13 dpo når jeg forventet svar fra gyn på mannens sædprøve. Da vet jeg om jeg spotter.

Det blir spennende. :-)

Eller en veldig kjip dag

Nope, jeg er ikke dpo.

Da er det bare å prøve videre. Fra tirsdag må dog min mann være avholdende pga prøven på fredag.

Nå er jeg vel enten dpo eller syk.

Ja, eller uansett syk da.

Ikke masse syk, bare sår hals med slim i sin jeg blir uvel av...

Deilig...

Kombinasjonen av at jeg frøys i senga, målte 37,55, og deretter 37,7 så tror jeg det er sykdom. Kombinert med hodepine løste jeg det ved et par paracet så håper jeg det føles bedre etter frokost. (vi er jo alene hjemme, lå lenge og lager den frokost)

Jeg var ikke god i går, men bedre i dag og på jobb. Hadde vært deilig med en dag hjemme, men jeg er ikke syk nok til det. Bare ikke helt frisk.

Tempen er ikke helt til å bli klok på, særlig etter at jeg satte feber på i går.

Vi får se hva dagene bringer.

Enten i dag eller i morgen er siste dag med mulighet for sengevals før fredag pga mannens test. Jeg husker ikke antallet dager det sto på papiret, men det var noe med tirsdag. Enten avhold fra tirsdag, eller siste sjanse tirsdag.

Det skal bli godt å få tatt den testen. Spent på svaret, og hva gyn sier om veien videre dersom det er som jeg fryktetr...

Sjekke papirene på nytt. Det blir spennende med prøven. Jeg håper at du blir positivt overrasket. Og uansett så håper jeg at det enten er gullegget nå eller i løpet av de første pp'ene med Letrozol. Selv med noe redusert kvalitet hos mannen så vil sjansen deres være økt når du tar Letrozol.

Mannen har papirene, han får beskjed om å sjekke. Om jeg ser ham. Han jobber. Mye.

På fredag skal han jobbe hjemmefra for å få fred til å ta prøven og levere på sykehuset.

Mannen hjem om 1-3 timer, der er bra. Jeg er syk. Feber, tett nese, tungt hode, føler meg syk. Gleder meg til å legge meg

Så utrolig kjipt å bli syk nå :( Håper det går fort over igjen! God bedring <3

Back
Topp