Alle gode ting er tre?

Det er alltid kjedelig å være syk. Sånn akkurat når jeg lurer på om jeg har hatt el eller ei roter jo dette til tempen så jeg ikke vet. Og ikke vet jeg om jeg orker sex i kveld, og deretter skal mannen antakelig være avholdene, eller kanskje vi kan i morgen, og så... jeg vil bli frisk.

Jeg har jo såååååå lyst på svømming i morgen, siden jeg droppa det til fordel for en time ekstra på jobb sist tirsdag. Men med feber er jo ikke det noen god ide

Takk for det.

Tror jeg er bedre, men egentlig er jeg som i går morges, så jeg dropper i alle fall svømming (bare glemt å korrigere vekking.)

Last edited:
Føler meg bedre enn i går. Bare ikke bra.

Gleder meg til kvelden, igjen.

Enda bedre i dag.

Og kanskje dpo. Kanskje 4 dpo. Eller 6. Eller ikke. Vet ikke.

Men 6 eller 7 dager unna svaret på mannens sædprøve!

Ei uke før forventet brev fra gyn... lå det et brev fra gyn i posten.

Jeg skjønte jo at det ikke var de svarene jeg ventet på, siden den prøven ikke er tatt, og som forventet var det blodprøvesvarene.

Han har lite D-vitamin, og jeg setter ham straks på tilskudd tenker jeg
Særlig etter å ha googlet "vitamin D sæd" som viser at D vitamin linkes til dårlig sædkvalitet!

Ellers var det ok.

Jeg hadde fått mitt D-vitamin liit opp, så det er nå over grensen. Men bare sånn 53 eler 57, så når referanseomrpdet er 50-150 skader det ikke å fortsette med vitaminer i vinter.....

Også hadde jeg 2 i progesteron, hvilket er bemerket med "lavt, når mens?" Det er tatt syklusdag 17, men vi antok egentlig begge at jeg ikke hadde hatt EL enda, så det stemmer vel greit det.

Mer spent på neste ukes prøver da, men han bør absolutt spise d-vitaminer og evt ta en ny test senere kanskje?

Jeg er helt samme som deg, to eller tre over nedre referansenivå av D-vitamin. Så jeg tygger dobbel dose D vit. (eller D vit.tab. + tran) en stund fremover, ikke vits i å være i absolutt nedre når man ønsker å bli gravid.

Bare å få D-vitamin opp ja! Det minnet meg på at jeg bør begynne med D-vit-tilskudd igjen også. Hadde mangel på det i januar, men bra igjen etter et par mnd. Men nå er det ikke mye vi ser til sola, så tror jeg bør begynne å ta igjen.

Hurra for snart svar på mannens prøve!! Og slenger på et fotball-kondolerer også :(

Takk både for det ene og det andre.

Ny dag, nye muligheter.

I morgen skal mannen levere testen sin, og motivert for å bedre svømmeferdighetene til soldatene har han begynt å ta d vitamin. Det hjelper ikke å testen, for de er jo ca tre mnd gamle, men det kan hjelpe på de som skal forsøke å befrukte mine femar-egg i 2015.

Jeg lar ff ta med alle målinger, og ingen av dem var jo egentlig feber.

Da sier den 5 dpo. Ikm 7.12 og termin en dag før min sønn blir 7 dersom jeg skulle slumpe til å være gravid.

Vurderer, dersom mannen din test er dårlig, å sette ham på d vitamin og evt andre ting (husker det er noe med valnøtter.. Selen? Sink?) og vente med femar til januar. (og kose meg med fenalår i desember...)

En god del planer for helga.

Da går den sikkert fort.

Neste uke får vi svaret på dagens test.

Jeg fyller dagene med forbredelse til jul, så håper jeg de går fort. Både mot svar og mot ikm.

Selv om jeg trenger dagene frem til jul for å komme i mål...

Godt med helg som kommer til å gå fort! Da går dpo-dagene litt fortere :) Det blir spennende å høre hva svaret på mannens prøve er, og også dine egne tester (forhåpentligvis) om en ukes (?) tid da :D

Hurra for juleforberedelser! Elsker elsker elsker jula, og nå er det endelig lov til å begynne å pynte :D

Mannen er ikke optimist.

Han synes volum var like lite som sist. Da leverte han mindre volum enn vanlig, med mindre antall pr milliliter og mindre andel friske og raske.

Volum virket lite denne gangen også mener han, resten får vi vite over helga.

På toppen av det hele traff han en nabo i gangen, som er sykepleier. Det er jo ikke der man vil møte kjentfolk...

Vi får se over helga hva det blir til

Håper det viser seg at det ikke er så galt allikevel. Han har jo gjort deg gravid med dårlig kvalitet før.. Og oi, nei, ikke akkurat stedet man vil møte kjentfolk.. :P "Ehm, neida, jeg er bare innom her for å... Eh... Gå på do?" Hehe..

Håper det viser seg at det ikke er så galt allikevel. Han har jo gjort deg gravid med dårlig kvalitet før.. Og oi, nei, ikke akkurat stedet man vil møte kjentfolk.. :p "Ehm, neida, jeg er bare innom her for å... Eh... Gå på do?" Hehe..

Ikke sant? Kjipt å møte en nabo man spiller fotball med da, liksom. Jadda, du skjønner, jeg bare.... ja....

Resultatet tenker vi ikke så mye på før det kommer, men så bare kjøper jeg inn "sink&C-vitamin" samt at han skal ta D-vitaminer, så ser vi. Og han HAR jo gjort meg gravid tre ganger før, så der er joe noe liv!

Ikke sant? Kjipt å møte en nabo man spiller fotball med da, liksom. Jadda, du skjønner, jeg bare.... ja....

Resultatet tenker vi ikke så mye på før det kommer, men så bare kjøper jeg inn "sink&C-vitamin" samt at han skal ta D-vitaminer, så ser vi. Og han HAR jo gjort meg gravid tre ganger før, så der er joe noe liv!
Nettopp!

Jeg er spent på resultatet, men tenker at det eventuelt blir vel så spennende med hva dere kan få til med Letrozol og litt vitamininnsprøytning. Dere har klart det før, så jeg tenker dere har en reell god sjanse med 6 pp'er med Letrozol. ♥

Vet ikke om gyn mener jeg skal gå på letrozol i 6 pp, vi skulle snakke mer på UL dag 13 av neste syklus. Da har han mannens svar også

Back
Topp