Alle gode ting er tre?

Dumme tante.

Kan jo gjerne komme igang snart, men trolig kommer den jo ikke før i morgen

Sender deg en stor klem

Sender deg en stor klem
Takk.

Nå legger jeg meg etter atter en dag uten blod, og kjenner ikke igjen kroppen min.

Vi får se hva morgendagen bringer. Hvordan starter mensen når den ikke kommer gradvis?

Dagens temp antyder da i det minste at det kommer i dag.

Bra! Nå kan hun komme så du snart får startet med pergo 3.

Dumme app som ikke poster innleggene mine.

Men ingen spor utvendig ener eller innvendig på at den er på vei.

Ikke sist jeg var på do

Og utfra fraværet av smerte er det ikke noe som tyder på at den er her enda, nei.

Men at jeg er irritabel? Det har vel aldri vist finger og sagt "f**c you!" i trafikken før.....

Definitivt

Nå får jeg få i ungene kveldsmat og forberede legging.
Jeg skal ideelt sett jobbe en liten time i kveld, så jeg kan ikke ha så mange frustrasjonsutbrudd...

Det var da voldsomt da!! Frustrerende når hun ikke dukker opp når man likevel vet at hun skal gjøre det :(

Det er ikke måte på!

Få timer til jeg passerer til 17 dpo!

Nå HAR jo det strengt tatt skjedd en gang før, men da mistenker jeg egentlig en kjemisk (og jeg spottet da vel noe i dagene frem mot mens) så dette her er bare helt rart

Ikke noe innvendig. Tappen, ikke at jeg tafser mye på den altså, men den virker lukket (så lukket som den blir etter to fødsler) Periodisk "ja, nå begynner jeg å kjenne det i magen, nå kommer det sikkert snart" men så glemmer jeg det, for det forsvinner igjen.

Hallo, liksom. KOM IGJEN DA!

*Roper med*!!

Dette er jo bare sært. :(

*Taster på app på padda*

Ja, det er hakket før jeg ber om en hcg eller progesteron-blodprøve, for ET ELLER ANNET har visst hengt seg opp,,,

Ja. Jeg leste i forbindelse med progesteron-etterforskningen min at om man kommer til 18 dpo så burde man dra en tur til legen for test.

18 dpo er liksom det teoretiske max, etter det skal man ha mens om man ikke er gravid.

Jaja. 17 dpo i dag

Lys rosa på papiret, så det blir nok i dag

Lys rosa på papiret, så det blir nok i dag

Det var da enda godt. Det holder med seigpining for en god stund nå. Da skal pergo 3 sitte altså! ♡

Åh, så bra. Håper det tar seg opp nå, så du får kommet i gang med ny pp.

Back
Topp