Alle gode ting er tre?

Høres ut som kroppen kanskje endelig tar grep. Det var på tide. Klem i dag og
Håper det.

Jeg spotter i alle fall.
Ff har fjernet el, for så langt etter el uten mens, nei, da har jeg ikke hatt el da....

Håper det.

Jeg spotter i alle fall.
Ff har fjernet el, for så langt etter el uten mens, nei, da har jeg ikke hatt el da....

Så sært. Jeg fikk tr på 18 dpo i pp 9, men da gjorde ikke FF noe med det røde krysset mitt.

Håper du er ferdig med den dumme syklusen her nå og så blir det pergo 3!

Jeg hadde jo bare mulig kryss, prikket, ikke hele streker. Og har jo ikke fått mens enda heller

Jeg hadde jo bare mulig kryss, prikket, ikke hele streker. Og har jo ikke fått mens enda heller

Ok. Da er det sikkert det med stiplet kryss da. Jeg tror nå at du er 18 dpo jeg da.

Så kjedelig at det drøyer sånn for deg, Sara! Jeg satt deg på TR i IKM uke 40-tråden, men burde visst egentlig satt deg på passert IKM. Spotting av og på i 8 dager er lenge... :( Håper kroppen henter seg inn i igjen snart!

Hjelpes, håper kroppen har kommet i gang for fullt nå? Eller i alle fall nesten fullt?

Kan vel ikke si det sånn

Spotter, og litt småvondt, men slett ikke mens

Nå klikket jeg inn og var sikker på at jeg skulle lese at tanta var kommet.. Men dette var da voldsomt da!!

Kan hende du burde ringe gynekologen i morgen uansett. Sånn med tanke på pergo 3. Om det er helt sikker at det er så lurt nå?

Selv om den kommer?

Ikke at det kom i natt som jeg ventet da, men spotter jo økende.

Gyn tror ikke på temp, men på el tester og mener sikkert at jeg hadde el senere?

Åja. Det er en utfordring. Gyn som ikke tror på temp. Hmm.. Nei, da får du kjøre på med pergo 3. Du skal jo til gynekolog etter denne syklusen uansett.

Spotting-problematikken virker ikke noe bedre om du hadde hatt EL senere da. Tidligere spotting.

Sant nok.

Nå har jeg i alle fall fått mens.

Og starter etter planen pergo 3 på søndag og forventer derfor el ca 16.11 og ikm... Mellom 1 og 4 november?

Håper det ja. Håper veldig!

Sant nok.

Nå har jeg i alle fall fått mens.

Og starter etter planen pergo 3 på søndag og forventer derfor el ca 16.11 og ikm... Mellom 1 og 4 november?

16.10 hvert fall. Du får ikke lov til å vente så lenge på EL!

Håper det ja. Håper veldig!

Håper jeg og. Sender deg en klem i dag og håper tr ikke er altfor slem mot deg nå som hun endelig gadd å dukke opp. :(

Neste gang kan hun holde seg helt unna ♥

Back
Topp