Alle gode ting er tre?

Denne var ramlet så langt ned på lista at jeg måtte dytte den opp så jeg finner den igjen.

(mobilen kjenner ikke ordet ramle?)

Nå er jeg ferdig med siste pergokur. Om et par dager skal jeg begynne å teste etter el, uten at jeg ser den store vitsen, bare gjør det fordi gyn sa det.

El venter jeg dag 15, trolig uten store utslag på noen test

Jeg håper at det er gullegget som er på vei nå. ♡

I morgen skal jeg teste etter el. Kanskje. Gyn da fra dag 10. Det er helg, jeg er dårlig på "fire timer, to timer og 11-15 i helga.

Det gjør ikke så mye, selv om gyn ikke tror på temping, så gjør jo jeg det. Så vi satser det vi kan ser på tempen når jeg har el, og venter og ser etter blod

Dag 11. Vekselvis drømmer jeg om sommerbaby, etterfulgt av tanken på to av dem, etterfulgt av å tenke at vi har det bra med de to vi har.

Jeg aner ikke veien videre om ikke denne kuren gir pergobaby

Jeg håper du får Bonusen din snart. ♡

Men om ikke du får din, hvorfor skal jeg få en bonus da???

Men om ikke du får din, hvorfor skal jeg få en bonus da???

Det er heldigvis ikke relatert til hverandre, kan man jo si. I og med at jeg håper å stå i en ny operasjonskø, og i mellomtiden skal du få positiv test enten med pergo 3 eller Letrozol 1. <3

Det er dessuten lenge til jeg gir helt opp at jeg skal få min altså, det gjenstår en ny operasjon. Og så prøverør. Så vi snakker nok egentlig noen år til først, for min del. Du skal ha bonusen din lenge før jeg kommer så langt.

Men jeg vil du skal få din nå.

Så kan vi være på terminforum sammen.
Og du slippe å vente så lenge.

Men jeg vil du skal få din nå.

Så kan vi være på terminforum sammen.
Og du slippe å vente så lenge.

Ja. Kanskje jeg har flaks, og kan få operasjon litt raskere. Tviler på juli da. Kanskje august, men da kjenner jeg jo at det knyter seg litt i magen med en gang. Vi får se. Om de kan operere meg på Ullevål på nytt dersom de har hvert fall én spesialist der som kan denne prosedyren, så kan det hende det går kjapt fordi det ikke blir en ny henvisning, så da blir det vel avhengig av når denne spesialisten har noe ledig kapasitet, eventuelt om jeg kan stå på ny sånn ringeliste ved avbestillinger. Det kan hvert fall hende jeg slipper et helt ledd med henvisninger, dersom de kan det ved Ullevål, for der er jeg jo allerede pasient nå pga den forrige henvisningen. Da kan de som jobber der ta meg inn om de vil. Hmm.. Jeg er spent. Vi får se. Nå ble det langt i din dagbok og, jeg får gå til sengs i stedet. Natta!

Skavle gjerne her også vet du

Men legg deg nå
Sov godt.

Cd 14. Kanskje el i morgen. Bare vente og se

Dpo.

1 dpo tror jeg, selv om lik temp i morgen får ff til å antyde en dag lenger. Vi får se.

Jeg liker disse korte/normale syklusene dine. :D

Jeg liker disse korte/normale syklusene dine. :D

Jeg også.

Jeg tenkte på det i morges, tenk slik har de fleste det. De vet hvor lang syklusen blir, de vet når de forventer el (selv om noen bommer fordi de tror det er dag 14)

De aner ikke hvor heldig jeg synes de er. Hvor fantastisk jeg synes det er å kunne vite "i dag har jeg nok el" og neste dag bekrefte at ja, tempen steg som forventet. Jeg er 1 dpo!

Jeg også.

Jeg tenkte på det i morges, tenk slik har de fleste det. De vet hvor lang syklusen blir, de vet når de forventer el (selv om noen bommer fordi de tror det er dag 14)

De aner ikke hvor heldig jeg synes de er. Hvor fantastisk jeg synes det er å kunne vite "i dag har jeg nok el" og neste dag bekrefte at ja, tempen steg som forventet. Jeg er 1 dpo!

Åh, det er så godt å høre at pergo har virket slik for deg i det minste :) Jeg håper og at jeg kommer dit!

Back
Topp