Alle gode ting er tre?

Ikke sist jeg sjekka.

Jaha. Regner med det kommer noe i natt, men du får oppdatere i morgen. Jeg har sjekket grafen din flere ganger i dag for å se etter stjernen.

Ingen blod ved leggetid. Verifisert innvendig.
Realisten antar det kommer i natt.

Ff mener jeg har ikm i morgen. Sist på pergo kom den en dag senere, men det var veldig gradvis økende mengder blod, så cd1 ble satt på bakgrunn an smertene, jeg spottet ganske mye, hadde det vært slutten av mens ville jeg kalt det lett blødning, egentlig.

Så hva jeg skal vente meg denne gangen vet jeg ikke

Realistisk betyr spottingen at tr er på vei. Vi får se gjennom natten da.

Det er spennende å følge deg nå selv om jeg forstår at du ikke helt tør å slippe løs "tenk hvis"-tankene. Håper TR ikke drøyer så lenge hvis hun likevel har tenkt til å komme, og hvis ikke... Ja.. Du vet.. ;)

Testeskrekk.

Vet ikke om jeg tørr, mensen kommer sikkert i kveld eller i morgen som forventet

Nei. Jeg testet. Som forventet negativ. 15 dpo.

:( Da skal det bli pergorunde nr 3!

Ja det skal det. Når jeg bare begynner å blø...

Ikke noe som tyder på det. Men vi får se. Det kommer vel snart og pergo fra neste helg ca

Pergo 3 bonusen!

Dumme kroppen som bare lurer og seigpiner. Neste PP skal den samarbeide bedre og ta vare på pergobonusen❤️❤️❤️

Ja, denne kroppen og jeg er ikke helt godvenner, kan du si

Ikke klarer den å gi meg mens heller

Seriøst, DET burde den i det minste klare, når den nekter å gi meg en baby.

Ja, det burde være greit nok. Enten ordentlig tr eller baby. Ikke spotting og seigpining og tull.

TR vet å gjøre akkurat det hun selv føler for gitt. Søren med den testen altså, men da går vi for runde 3 i pergoeventyret! :)

Back
Topp