Alle gode ting er tre?

Fredag, tar vi teste date? Du g, jeg el?

Eller evt i helga, vi får se.

fra app

Tja. Siste halvtimen har jeg hatt skikkelig endosmerter og nå kom det veldig intenst. Så da tror jeg at jeg forsøker å vente med å teste til 13 dpo, for egentlig bare å bekrefte at jeg kan slutte med Lutinus.

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
13 dpo for deg, det er... cd 12 for meg?

da blir det ikke testedate, jeg begynner senest dag 11

13 dpo for deg, det er... cd 12 for meg?

da blir det ikke testedate, jeg begynner senest dag 11

Skal vi se. Det blir tirsdag om en uke, men forhåpentligvis går tempen ned av seg selv så sparer jeg testen. Like greit om kroppen kan gi ordentlig beskjed på egenhånd når den først har bestemt seg for å være idiot.

Jeg håper du blir gravid nå, at det var pergo som skulle til. :) Superspent på denne syklusen her.

Jeg begynner senest i helgen. Så får vi se.

Jeg håper det ikke er som du tror for din del!

Dagene går ikke veldig fort...

fra app

Enig. Tregt.

*Taster på app på padda*

Men dag 9. Første el test. Bare for gøy. For å komme inn i vanen. Sluttet å drikke fem på ni (bare drukket et glass vann til frokost) så da er det bare å holde meg en god time til...

fra app

Hvordan gikk det med testen? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du må følge med i Saras offentlige tråd nå, hun har laget en på "Vi som har prøvd lenge", for å vise EL-tester. ;)

Du må følge med i Saras offentlige tråd nå, hun har laget en på "Vi som har prøvd lenge", for å vise EL-tester. ;)
Ah, sånn å forstå. Makan! :P Får stikke inn der og titte da :)

Ah, sånn å forstå. Makan! :p Får stikke inn der og titte da :)

Hehe.. Sara har jo mange følgere som er gravide og ikke får heiet på henne her inne!

Glemte å oppdatere her

Den var altså fin og negativ.

Planer om at frokosten er ferdig godt i tide til ni, og ikke drikke sånn allverdens masse til den, så blir det ny test klokka 11. I morgen er dag 11, da fikk jeg ordre om å begynne testingen fra gyn, så jeg får nå bare komme meg i vane med det her. Det er et lite styr. På jobb går det greit, der spiser jeg frokost 7.30-8, setter bort vannglasset innen 9, og tester 11, no problem. (utover tidvis "må-må-må-på-do" fra klokka ti da) men helgene må jeg huske på det.

Det er jo greit å ha deg som passer på å informere for meg :)

Hehe.. Sara har jo mange følgere som er gravide og ikke får heiet på henne her inne!

Ja, det var nettopp derfor, at det ble eterlyst litt plasser å heie på meg og følge med og spørre meg, siden jeg har dagboka mi her, og jeg føler ikke for å flytte den, så da blir den her, men jeg kan jo dele litt. Bare ikke hele dagboka offentlig, der står for mye.

Dag 12. Tre timer til ny test.

fra app

Spent! :)

Back
Topp