Alle gode ting er tre?

6 dpo allerede. Snart begynner moroa. Fra rundt 7 dpo tenker jeg at egget kan ha festet seg og begynne å gi symptomer. Der en viss tøs begynner å teste, begynner jeg å kjenne på "går jeg oftere på do? Er ikke de puppene litt ømme, og kvalm, er jeg det?"

fra app

Hahaha... Du er så mye mer fornuftig enn meg. Jeg er superspent på om dette tidlige egget ditt er gullegget. ♡

*Taster på app på mobilen*

Vi får se.

fra app

7 dpo.

Ferieturen er over,i dag reiser vi hjem.

Vi må bare
Finne gjesterommet til torsdag
Rydde huset til lørdag (da med hjelp/barnevakt på gjesterommet fra torsdag ettermiddag antakelig)
Handle alt av mat og drikke og snacks til grillfest til 35-45 mennesker.
Skaffe nok stoler og bord.
Og telt, og pledd.
Og lage og skaffe alt mulig av tilbehør. Brød, ris, salat etc.

Og dessert. Som jeg tror blir sjokoladekake uten egg, og vaniljeis. Og oppskåret frukt for dem som ikke kan spise kaken. (min sønn syntes ikke det er akseptert som bursdag uten kake...)

fra app

Jeg krysser alle fingrene for deg Sara!! Tenk så gøy om du kan feire bursdag med en liten spire i magen❤️

Dette blir en bra dobbel-feiring. Kanskje trippel-feiring. ♡

Jeg hadde jo planer om å offentliggjøre det på bursdagen min i fjor. Da skulle jeg vært ca 11-12 uker på vei. Vel, sånn ble det jo ikke.

fra app

8 dpo.

En liten stemme hvisker "tøsa sier vi kan teste nå". (jeg klarer ikke helt like ordet da, tøsa, men det er en annen sak. Passende er det vel kanskje, på testetøsa. Ikke på Lykkeliten )

Jeg skal ikke teste. Det er for tidlig, og jeg har ikke helt kontroll på hvor mange tester jeg har, må telle.

Jeg har jo ikke noe ønske om å teste enda. Dog, et sekund lurte jeg på om jeg skulle ta en el test i går, de kom de jeg fikk, men altså... Så kom jeg på at jeg er dpo.

Men jeg skal ta dem neste mnd, om jeg ikke er gravid. Så da må jeg bare finne ut av bruksanvisningen. Det ser ut til å være wondfo, så jeg finner det nok på nett. Det står på kinesisk på, nemlig. (jeg må bare finne hvor mange sek nedi, jeg har vært borti litt forskjellig på det)

fra app

8 dpo.

En liten stemme hvisker "tøsa sier vi kan teste nå". (jeg klarer ikke helt like ordet da, tøsa, men det er en annen sak. Passende er det vel kanskje, på testetøsa. Ikke på Lykkeliten )

Jeg skal ikke teste. Det er for tidlig, og jeg har ikke helt kontroll på hvor mange tester jeg har, må telle.

Jeg har jo ikke noe ønske om å teste enda. Dog, et sekund lurte jeg på om jeg skulle ta en el test i går, de kom de jeg fikk, men altså... Så kom jeg på at jeg er dpo.

Men jeg skal ta dem neste mnd, om jeg ikke er gravid. Så da må jeg bare finne ut av bruksanvisningen. Det ser ut til å være wondfo, så jeg finner det nok på nett. Det står på kinesisk på, nemlig. (jeg må bare finne hvor mange sek nedi, jeg har vært borti litt forskjellig på det)

fra app

Her er bruksanvisning på wondfo-tester: http://www.tostreker.no/users/tostreker_mystore_no/Image/LH.pdf

Nja, jeg er nok bare testetøs og ellers ikke noe særlig tøsete. ;) Du er mitt idol og tålmodighetsguruen. Vi får forhåpentligvis en test fra deg over helgen. :)

9 dpo. Flere ting på lista mi enn timer i døgnet, jeg burde enten sove eller jobbe nå... Prøver sove først, det gjør resten av familien.

Fikk ikke den forventede "possibly triphasic " i dag, ser ikke umiddelbart hvorfor ikke, trodde jeg var innenfor definisjonen

fra app

Klarte å sove, ja. Lenger en ventet... Nå jobb

fra app

Lykke til med innspurten. Du må ikke slite deg helt ut, du skal jo ha energi til festen også. :)

Det går bra, det.

fra app

Vel, gjesterom ble klart. Nå er de her, og svigermor straks igang med å ta kjøkkenet. Det har vi ikke prioriterert enda...

fra app

Nå er dere i rute vet du, snart dobbel-feiring, og så kan jeg krysse fingrene alt jeg kan for at dette blir trippelfeiringen jeg vil at du skal ha! :)

Megashopping i morgen, mat og drikke, tilbehør og snacks. Og grillkull, og tennvæske og hva annet som trengs. Papptallerkener og plastglass. Hente bord som skal lånes, og sånn.

Dessuten rydde og vaske huset, men der er svigermor på lag. Samt at de passer ungene så vi kan handle effektivt.

fra app

Megashopping i morgen, mat og drikke, tilbehør og snacks. Og grillkull, og tennvæske og hva annet som trengs. Papptallerkener og plastglass. Hente bord som skal lånes, og sånn.

Dessuten rydde og vaske huset, men der er svigermor på lag. Samt at de passer ungene så vi kan handle effektivt.

fra app

Jeg gleder meg til du skal feires nå, du fortjener en stor bursdagsfest! :)

Jeg liker forresten ikke tempen din i dag, men den var jo hakkete sist du ble gravid også. Har du i det hele tatt tid til å tenke på symptomer eller er det bare bursdagsfest?

Ingen spotting denne helgen hvert fall!

Ønsker deg en super bursdagsfest!! Når tenker du å teste? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag tempet jeg 0,5 time for tidlig da. men ned gikk den uansett,

Symptomer har jeg ikke, og ikke tid til å kjenne etter heller...

Test, tja. søndag eller til uka, vi får se.

Men, ja, som beskrevet i vi som temper. Jeg fant den første dråpen rosa i kveld, så det blir nok pergo neste uke. Vel, ikm er vel tirsdag eller onsdag, og jeg skal ta det fra dag fire. Jeg har bursdag neste helg. Puerto-bursdag. (men feirer i morgen)

fra app

Back
Topp