• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Jeg blør jo ikke. Spotter jo ikke engang, bare vaaaaaagt lyserosa om jeg studerer iherdig. Det pleier bli klart rødt etter få timer, men det har ikke skjedd. Magen kjennes absolutt ut som om det er på vei, og jeg pakker med meg bind og smertestillende på jobb i morgen, og regner med at det kommer. Men da andre gang i jakten på #3 at mens kommer uten flere dager med spotting.

Jepp, spotter. Det blir blodprøver til uka, og så får vi se hvor veien går videre etter gyn 14. juli.

♡ Jeg krysser fingrene for at du får god hjelp av gynekologen.

*Taster på app på mobilen*

Ja, håper på det. Satser på det.

I det minste er denne kjedelige "jeg spotter, så jeg vet det kommer"-fasen ganske kort. Forventer den i kveld

fra app

Hvor sent i kveld kan mensen komme, og hormonene være greit "dag 2" i morgen tidlig?

Den kommer nok i dag, men tidligst ettermiddag. Blir vel ikke så sent, selv om jeg gjerne så at smertene ventet til ungene var i seng, evt mannen hjemme, hvilket antakelig samsvarer ganske godt...

Jaja, se fremover

fra app

Det er ikke dag 2 i dag, nei

fra app

Duste-tr. Når hun er på vei så kan hun vel komme. Jaja. Eneste fordelen er at du er litt kortere i syklusen 14. juli dersom du får lov til å bruke eggløsningsstimulerende litt senere enn normalt. ;)

Ja, men det hender jo at min kropp slår til med tidlig el også, den er jo gjerne i gang med å prøve, så jeg tror ikke man får slike piller da.

Nå synes jeg den kunne komme, ja!

fra app

Fortsatt ikke kommet.

Kjennes ut som om den nærmer seg, men det kommer ikke mye blod. Bare vente, og vente, og vente...

fra app

Fortsatt ikke kommet.

Kjennes ut som om den nærmer seg, men det kommer ikke mye blod. Bare vente, og vente, og vente...

fra app

Voldsomt så treg den skulle være akkurat nå.

Urettferdig, dårlig gjort, supertreig

Kan jeg ha bomma på el?

tid for å studere graf.

Jeg har vel max bomma med 1 dag?

Ja. Du er 16 dpo... Kanskje 15.

Tok du en test for å tvinge tanta frem? Hvordan er spottingen? Lik som tidligere eller øker den? Dette er jo utrolig urettferdig ja. :(

Tok ikke test, jeg går på do for ofte. (altså, jeg var på do 1330, så spiste jeg middag 16, for kort tid etter 1330, og så har jeg altså behov, for å gå på do, og så blir det vel leggetid før 4 timer til)

Jeg gidder ikke,

Spottingen varierer i løpet av dagen.

Tok test i dag, sånn bare i tilfelle psyken holder igjen.

Så nå har kroppen ingen grunn til å la være. La meg komme igang med ny syklus.

Det kjennes ut som om det er på vei. Men det har det gjort før så vi får se. Håper det stemmer i dag!

fra app

Håper det stemmer i dag ja.

Har menssmerter i lårene nå, så da kommer det.

fra app

Ja, cd 1

fra app

Da er det cd 2 og jeg venter bare på at gyn skal åpne.

fra app

Back
Topp