Alle gode ting er tre?

Åhh, sånn her treig-mens igjen?

Første blodspor fredag kveld. Klar spotting fra lørdag morgen. ikm mandag eller tirsdag.
Og tirsdag kveld... ikke startet enda!

I dag, kanskje?

fra app

I dag, kanskje?

fra app

Jeg krysser nesten fingrene for det, siden du er sikker på at den er på vei. Like greit å bli ferdig da.

* Taster på app på mobilen *

Det ser sånn ut ja, økende mengde, og økende smerte. Ikke på "trenger piller "- nivå enda, men det kommer.

Så blir jeg ferdig med det før legetimen

fra app

Det var egentlig godt det nå. Jeg håper du er ferdig med tr for lenge veldig snart. :)

Vi får se. Først bli ferdig med denne, så høre hva legen sier så ser vi

fra app

Veldig trist å lese at det ikke ble januarspire på deg Sara. Håper legetimen blir en positiv opplevelse.

Ble derimot glad når jeg så at du vant stelleveska! Gratulerer:)

Kjekt å vinne.

Legetimen prøver jeg å ikke ha noen forventinger til, for å ikke bli så skuffa om jeg max får en henvisning.

Etter å ha lest igjen de elendige resultatene på mannens prøve i 2007 er jeg overrasket om jeg får pergo uten at han er testet igjen, og høyst uviss på om crinone er noe som kan hjelpe meg. Så jeg innstiller meg på at det et en lang vei å gå, og muligens ikke mye hjelp å få. Pergo gis normalt sett ikke om mannen har dårlig kvalitet

fra app

Du burde argumentere med 3 svangerskap tross dårlig sædkvalitet. Det burde gi bedre grunnlag for forsøk med noe hormonell støtte.

Ja, det med at jeg har blitt gravid tre ganger er et argumet jeg vil benytte

Ei uke til legetimen. Opprinnelig var den i dag.

fra app

En uke går fort. Jeg skjønner at du ikke vil ha for høye forhåpninger. Jeg er spent.

Jada, fort håper jeg den går. Spennende med deg først!

fra app

Vi får se. Jeg bekymrer meg for at jeg heier på MA'rester fortsatt. Vi får vel bare vente og se. :) Som alltid. :p

Vente og se. Jada, det er sånn det er.

Jeg gleder meg til mensen er over så jeg kan begynne å tempe igjen, så er det litt mer gøy i alle fall.

Da tenker jeg målingene kan begynne i morgen, om natta ligger til rette for det, jeg er nede på nivå spotting nå.

Jeg gleder meg til mensen er over så jeg kan begynne å tempe igjen, så er det litt mer gøy i alle fall.

Jeg gleder meg til det. Enig. Og til fredag. Timen din. Spent! Jeg vil at du skal være gravid nå!

Temp i dag, så da er jeg igang. Mannen informerer om "karantene " fra i morgen pga legen.

Fire dager til timen.

fra app

Karantene pga. celleprøven?

Back
Topp