Alle gode ting er tre?

Ja, ikke sex to dager før, leste jeg i en link du ga meg.

fra app

fra app
Det stemmer! Jeg har vært med å prøve ut ny HPV-vaksine, og da var det til tider celleprøve to ganger i året. Ble stadig minnet på at man ikke måtte ha sex to dager før, siden det ikke er mannens celler de vil ha fatt i :D

Sent from my iPhone using BV Forum

fra app

Stemmer det, ble bare usikker på om det var noe annet dere skulle sjekke også. Greit det ikke er rett før EL dette her da, så dere kan legge inn aksjer igjen etterpå.

Dessuten er det ikkje kjekt med masse rester når hun graver oppi det.

FYI, det er ikke lurt med sex kvelden før jm heller. Man skal ha med urinprøve, og kaaaan få utslag på proteiner.....

fra app

Dessuten er det ikkje kjekt med masse rester når hun graver oppi det.

FYI, det er ikke lurt med sex kvelden før jm heller. Man skal ha med urinprøve, og kaaaan få utslag på proteiner.....

fra app

Oj. Kjekt å vite, det har ikke jeg tenkt på.

Det tenkte ikke jeg heller på den gangen....

Enda en dag over.

fra app

Tre dager til timen. Er den jeg teller ned til, mer enn å vente på el. Forventinger til timen er minimale, men spenningen stor. Tar hun meg alvorlig? Får vi hjelp når vi har to? Blir det gyn? Lang ventetid?

Resepsjonisten sa at det er jo i første omgang blodprøver da, noe som tyder på at de innleder utredning der, ikke bare henviser til gyn?

fra app

Jeg er også mest spent på timen din først, men det er jo også veldig liten sjanse for at EL dukker opp før timen. Veldig bra om utredning starter med en gang.

* Taster på app på mobilen *

Forventer ikke el før tidligst neste uke, nei

fra app

Tester om jeg kan svare deg her...

Har hatt problemer med å skive i dag du også?

fra app

Har hatt problemer med å skive i dag du også?

fra app

Nei, men siden du klarte å skrive i skravletråden, men ikke her inne så skulle jeg bare teste om dagboken din var blitt sperret eller noe annet feil. :)

Men klarer jeg det da? Jeg har ikke fått til før

fra app

Men klarer jeg det da? Jeg har ikke fått til før

fra app

Haha.. Ja, jeg quotet jo deg rett over her nå. ;) :D

Men jeg kan ikke se noen tidligere innlegg fra deg i dag.

Jeg skrev et par om at det var to dager til legetimen, og tid for prøving etter timen

fra app

Jeg skrev et par om at det var to dager til legetimen, og tid for prøving etter timen

fra app

Ja. Nå nærmer legetimen din seg veldig. :D

Lite skravling. Travle dager. Mai. Snart syttende. Ungene må ha klær, vi må ha flagg og stryke skjorter og rydde huset. Burde klippet gresset og plantet ut noe, men det finner vi nok ikke tid til. Ikkje slått på pc-en hjemme i dag, sniker fra senga nå. God natt

fra app

Travelt i mai ja, kjenner følelsen, selv uten unger. :) Det er akkurat som om man må rekke å gjøre alt klart til sommeren disse ukene i mai.

Spent på legetimen din i morgen!

Back
Topp