Alle gode ting er tre?

Sender deg en god klem Sara

Ny dag. Søndag.

Spotter mer, men et stykke fra mens enda. Har mimrelest mer i dagboka mi fra prøvetiden med de andre to, ikke kommet til første positive test enda da, men nærmer meg.

Det var greit å lese gjennom rapporten min fra gyn-timenn

Og jeg vet at de neste sidene er....veldig mye følelser, alle veier. Langt ned, og langt, uendelig langt opp!

Spent på hva du finner ut når du ringer legekontoret i dag. :)

* Taster på app på mobilen *

Ohh, glemte å ringe når jeg var ute... Får ta meg en tur på do. (lytt her, veldig lytt)

fra app

Flyttet en uke, og får tatt alt på samme time. Rekker da ikke pergo denne mnd, time dag 11 eller 12, men det går greit, tenker jeg.

fra app

Husk at letrozol kan være et vel så godt alternativ som pergo da, ser ut som både Liisjja og Molly ble gravide med letrozol. ;) Mindre risiko for flerlinger også. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg forvener ikke å få pergo sånn rett uten videre uansett, får jeg det er det en bonus.

Jeg kjenner at jeg er lei, lei, lei, og bare ikke har lyst. Mensen setter ikke igang. Men jeg venter den ikke før i morgen heller, egentlig.

Jeg blir bare så lei disse dagene... Når jeg går og blør, og venter på mensen.

fra app

Takk

fra app

Jeg forvener ikke å få pergo sånn rett uten videre uansett, får jeg det er det en bonus.

Jeg kjenner at jeg er lei, lei, lei, og bare ikke har lyst. Mensen setter ikke igang. Men jeg venter den ikke før i morgen heller, egentlig.

Jeg blir bare så lei disse dagene... Når jeg går og blør, og venter på mensen.

fra app
Jeg skjønner hva du mener. Når man vet at det ikke er noen sjanse i det hele tatt, og tr ennå ikke har kommet, da blir det noen ganger veldig tungt.

De dagene orker jeg ikke å skravle. Leser bare trådene, mens dere andre skravler.

Sender en stor klem til deg.

Kan det hjelpe å skrive ut grafene dine til legen? Med spotting og tempefall bør du vel kunne få Crinone uten å oppsøke gyn..

Greia er at mer og mer ut fra det jeg leste i den gamle dagboka mi, så tror jeg det er pergo jeg treger , ikke crinone, jeg har lav progesteron pga dårlig eggløsning. Men vi får se hva legen sier

Greia er at mer og mer ut fra det jeg leste i den gamle dagboka mi, så tror jeg det er pergo jeg treger , ikke crinone, jeg har lav progesteron pga dårlig eggløsning. Men vi får se hva legen sier
Håper legen din er fornuftig og gir deg pergo!

Jeg har aldri vært hos henne, så jeg aner ikke. Men jeg håper det lar seg gjøre,

Siden du ikke rekker pergo til neste syklus, så kan du jo printe ut grafene og se om du kan få med Crinone til neste pp da? Og så heller prøve pergo syklusen deretter? :) Det er ikke så dyrt med Crinone. ;)

Det er jo en mulighet. Jeg kan ta med grafene. Det gjorde jeg til gyn i sin tid også, det var ikke noe lurt.

"Huff, nei DET måtte jeg slutte med, det bare stresser meg, påstår gyn. Nei, sier jeg, det stresser meg ikke. Det har jeg gjort siden før vi begynte å prøve, det gir meg i alle fall litt peiling på når jeg bør ha bind og smertestillende i veska. Ja, greit, om jeg hadde det sånn, så var det greit altså, men ville han torturere noen, så ville han be dem begynne med temping, for det stresser folk, må vite... (javel?)"

Faktisk, det understrekede... det mente min gyn om temping...

Det er jo en mulighet. Jeg kan ta med grafene. Det gjorde jeg til gyn i sin tid også, det var ikke noe lurt.

"Huff, nei DET måtte jeg slutte med, det bare stresser meg, påstår gyn. Nei, sier jeg, det stresser meg ikke. Det har jeg gjort siden før vi begynte å prøve, det gir meg i alle fall litt peiling på når jeg bør ha bind og smertestillende i veska. Ja, greit, om jeg hadde det sånn, så var det greit altså, men ville han torturere noen, så ville han be dem begynne med temping, for det stresser folk, må vite... (javel?)"

Faktisk, det understrekede... det mente min gyn om temping...

Jaha. Det var jo en vel spesiell gynekolog. De jeg har møtt sier at jeg har gjort en viktig del av utredningen allerede. Jeg er spent på hvordan timen din blir neste uke. Hvilken dag er det?

Fredag 16. Mai

Om mensen kommer i morgen, CD 11.

fra app

Det er greit nok det. Jeg synes tr kan komme nå, så vi heller kan telle ned til legetime og EL.

* Taster på app på mobilen *

Håper det, ja

fra app

Legetimen kan vi jo uansett telle ned til.

10 dager. El... 2-3-4 uker?

fra app

Back
Topp