Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner hva du mener. Når man vet at det ikke er noen sjanse i det hele tatt, og tr ennå ikke har kommet, da blir det noen ganger veldig tungt.Jeg forvener ikke å få pergo sånn rett uten videre uansett, får jeg det er det en bonus.
Jeg kjenner at jeg er lei, lei, lei, og bare ikke har lyst. Mensen setter ikke igang. Men jeg venter den ikke før i morgen heller, egentlig.
Jeg blir bare så lei disse dagene... Når jeg går og blør, og venter på mensen.
fra app
Håper legen din er fornuftig og gir deg pergo!Greia er at mer og mer ut fra det jeg leste i den gamle dagboka mi, så tror jeg det er pergo jeg treger , ikke crinone, jeg har lav progesteron pga dårlig eggløsning. Men vi får se hva legen sier
Greia er at mer og mer ut fra det jeg leste i den gamle dagboka mi, så tror jeg det er pergo jeg treger , ikke crinone, jeg har lav progesteron pga dårlig eggløsning. Men vi får se hva legen sier
Det er jo en mulighet. Jeg kan ta med grafene. Det gjorde jeg til gyn i sin tid også, det var ikke noe lurt.
"Huff, nei DET måtte jeg slutte med, det bare stresser meg, påstår gyn. Nei, sier jeg, det stresser meg ikke. Det har jeg gjort siden før vi begynte å prøve, det gir meg i alle fall litt peiling på når jeg bør ha bind og smertestillende i veska. Ja, greit, om jeg hadde det sånn, så var det greit altså, men ville han torturere noen, så ville han be dem begynne med temping, for det stresser folk, må vite... (javel?)"
Faktisk, det understrekede... det mente min gyn om temping...