Alkoholfri sommer

Sniker!

Jeg er veldig glad i god rødvin og champagne, så jeg forstår deg godt!!

Jeg har prøvd litt forskjellig nå siden januar, og vil dele mine favoritter:

* Denne (Edel eplemost med solbær) er fin som "erstatning" for rødvin. Alkoholfri rødvin er helt grusomt. Mulig det kan gå blandet med Cola, men jeg har ikke orket å prøve engang.

* Hvis du liker Strawberry Daquiri er denne (Strawberry Mocktail) god og frisk! Må være iskald.

* Denne musserende vinen er min absolutte favoritt! Kan egentlig drikke den til alt. Nærmeste og beste jeg finner - bortsette fra ekte da (men det kan ikke sammenlignes).

upload_2020-5-16_9-44-33.jpeg

* Eplecider som også min mann gjerne drikker.

Tenkte å teste en sprudlende rosévin i morra.

Av alkoholfri i butikken så er cider fra Sommersby den beste.

Av øl: alkoholfri Kronenbourg Blanc.
 
Denne: Jacob's Creek Unvined Rosé. Finnes i hvitvin og rødvin også, ikke sikkert alle tre er å få tak i i Norge da. Men den syntes jeg at fungerte i forrige svangerskap :)
Og mack freeze øl er en av mange alkoholfrie øl som fungerer :)

Signerer for denne rosevinen!! Så god og smaker som ekte rosevin synes jeg! Blir noen av disse i sommer:p
 
En øl i sommersola savner jeg nok mest:) kjente litt på det nå i pinsen. Men det blir verdt det i desember:dummy:
 
Jeg har aldri drukket noe særlig, men øl i sola er veldig godt! Det finnes en alkoholfri IPA fra aas som er veldig god, så mulig jeg slår til med en sånn i sommer :D
 
Nå har jeg bestilt litt forskjellig fra leske.no, er veldig spent!
 
Sniker fra januar-gruppa:

Macks Lett eplecider er HELT lik Mionetto Prosecco i fargen. Lurte ei venninne med den hele 17. mai- og den er GOD.

Edenvale alkoholfri rødvin er slettes ikke verst- ikke så besk som mange andre alkofire rødviner, og den er helt lik Alta Corte i fargen, dersom man vil "lure" noen- jeg lurte mamma i tre helger med den.

Becks 0% (kjøper på Extra) er skikkelig god! Den er bedre enn mye annet vanlig øl, så den går det mye i for meg.

Ellers synes jeg ginger beer fra Bundaberg (Deli de Luca, Meny etc) er superdigg.
 
Prøvde meg på den alkoholfrie hvitvinen fra Jacob’s Creek i går. Smakte veldig søt saft. Blir ikke noe jeg kjøper igjen. Er rosévinen i samme leia?
 
Prøvde meg på den alkoholfrie hvitvinen fra Jacob’s Creek i går. Smakte veldig søt saft. Blir ikke noe jeg kjøper igjen. Er rosévinen i samme leia?

Jeg synes den smakte svak rosévin jeg altså, men det er jo veldig forskjell på smakene våre da:hilarious:
 
FRIPA som kjøpes på meny og Blanc er mine favoritter på alkoholfri øl. Ellers er jeg veldig glad i å fylle et stort vinglass med is, 40% rødvin, 60% sprite på sommeren. Og ettersom det blandes ut, syntes jeg det funket greit med en av vinmonopolets alkoholfrie rødviner :happy112
 
Spiste på ute og fikk servert en alkoholfri Blue nun, den var også fantastisk god!
 
Back
Topp