Alkoholfri sommer

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Det høres sikkert teit ut, men jeg synes det blir litt kjipt med alkoholfri sommer! Det er ikke det at jeg er så mye på fest, men på sommeren synes jeg det er helt magisk med et glass rosévin i kveldssola, eller en deilig øl til grillingen :angelic: Jeg testet noen alkoholfrie rødvin i vinter som jeg syntes smakte dritt! Øl er ikke noe problem, der har jeg mange alkoholfrie favoritter! Men rosévin?? Noen som har testet ut og har noen gode tips? Blir jo ikke helt det samme uten den lille «buzzen», men da får man hvertfall smaken :joyful:
 
Synes ikke det høres teit ut:happy:
Selv er jeg veldig glad i å ta et glass prosecco/cava på terrassen på varme sommerkvelder og i helgene forsåvidt:hilarious: kommer helt sikkert til å savne det i løpet av sommeren:joyful: Tenker at jeg får kjøre mozell i vinglass og late som om det er musserende vin;)
 
Synes ikke det høres teit ut:happy:
Selv er jeg veldig glad i å ta et glass prosecco/cava på terrassen på varme sommerkvelder og i helgene forsåvidt:hilarious: kommer helt sikkert til å savne det i løpet av sommeren:joyful: Tenker at jeg får kjøre mozell i vinglass og late som om det er musserende vin;)
Jaa, men det er også mye godt musserende alkoholfritt på polet! Kjøpte inn noen ulike til nyttårsaften og syntes alle var gode!
 
Jeg drikker lite, men syns det kan være godt med en utepils eller et glass hvit-, rosé- eller musserende vin på sommeren. Men jeg vet ikke om jeg orker å kjøre alkoholfrie typer av det. Kommer sikkert til å gå mest i eplemost hvis jeg skal ha noe «eksklusivt», eller ulike typer brus eller iste.
 
Oddbird Spumante synes jeg er veldig lik prosecco. Den fås kjøpt i Sverige, har ikke sett den på polet, men kanskje de kan bestille den til deg på Vinmonopolet?
 
Sniker fra juni, men jeg har kost meg med eplemost i det siste. Åpner en når jeg har laget mat eller på kvelden når ungene har lagt seg:cool:
 
Denne: Jacob's Creek Unvined Rosé. Finnes i hvitvin og rødvin også, ikke sikkert alle tre er å få tak i i Norge da. Men den syntes jeg at fungerte i forrige svangerskap :)
Og mack freeze øl er en av mange alkoholfrie øl som fungerer :)
 
Jeg kjøpte meg en alkoholfri eplecider i dag ( på kiwi) .. har ikke smakt den enda men tenkte å ta en smak til helja hvis det blir fint vær :)
 
Sniker. De har kommet med en ny mozell med pære og rips (rosa farge) jeg hadde den i et champagneglass i helga og følte at jeg koste meg skikkelig :D:angelic:
 
Denne: Jacob's Creek Unvined Rosé. Finnes i hvitvin og rødvin også, ikke sikkert alle tre er å få tak i i Norge da. Men den syntes jeg at fungerte i forrige svangerskap :)
Og mack freeze øl er en av mange alkoholfrie øl som fungerer :)

Wow, så fantastiske nyheter, jeg elsker Jacobs Creek vinene fra før!
 
Denne: Jacob's Creek Unvined Rosé. Finnes i hvitvin og rødvin også, ikke sikkert alle tre er å få tak i i Norge da. Men den syntes jeg at fungerte i forrige svangerskap :)
Og mack freeze øl er en av mange alkoholfrie øl som fungerer :)
Takk for tips! Gleder meg til å prøve ☺️
 
Mange gode tips! Har et alkoholfritt alternativ jeg sverger til når det er varmt i lufta - iste! Finnes ikke bedre:D (sånn bortsett fra hvitvin/øl..hihi)
 
Syns dette var en riktig så koselig tråd å lese i :hilarious: Drømmer meg bort til sene sommerkvelder med rosevin i glasset.

Ser noen allerede har anbefalt Mozellen jeg tenkte på. Skriver under på at den er svært god :D

616acfd7-281b-4305-a80b-6c3ed8a9102e.jpeg
 
Oddbird Spumante synes jeg er veldig lik prosecco. Den fås kjøpt i Sverige, har ikke sett den på polet, men kanskje de kan bestille den til deg på Vinmonopolet?
Oddbird fra Richard Juhlin kan kjøpes på mange vinmonopol i Oslo, den er super god :) No Worries IPA som finnes på Meny smaker eksakt som vanlig IPA hvis man liker det :)
 
Jeg tenker det samme.
Elsker øl og sol:p:p:p

Men- det går fint selv om:D drikker en del alkoholfri øl, å det beste er vel at jeg kan ta en midt på dagen og nyte fin været uten at naboen heiser bryna:angelic::D
 
Back
Topp