Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ei venninne av meg var på fest sammen med ei som var 16 uker på vei og hun hadde drukket to glass rød vin. Er ikke d ganske sykt eller er d vanlig!? For min del kunne jeg aldri aldri ha rørt en dråpe nå mens jeg er gravid. Syns d høres fælt ut!
Svært uvanlig i min omgangskrets hvertfall. Tror det er flere som røyker under graviditeten enn de som drikker. Vedkommende må uansett være helt blåst.
Nei jeg mener at hvis man skal ut å drikke når man selv vet man er gravid eller sitter hjemme å misunner de som kan drikke hver helg så skal man ikke ha barn. Da er man tydeligvis ikke klar for å gi opp partylivet.
jeg får sikkert en kommentar om å "passe på mine egne saker" og ikke dømme andre, men det er bare min mening.
man skal ikke drikke noe alkohol i svangerskapet!! bortsett fra ei som skulle ta abort så vet jeg ikke om noen som har inntatt alkohol når de vet de er gravide..
Drakk ikke en dråpe selv om jeg fikk beskjed fra sykehuset om at det kom til å bli spontanabort, og var på ferie i Portugal det alle jeg var med tok et glass vin til maten. Og fosteret ble ikke abortert og det viste seg at det var noe feil på laboratoriumet på sykehuset, så fikk en frisk jente
Aldri alkohol og graviditet, eller andre rusmidler