Alkohol og gravid

Vet om noen som tar et halvt glass helt på slutten. Helt uaktuelt for meg, men reagerte ikke særlig på det da vedkommende har veldig høy toleranse til vanlig.

Ikke vanlig å drikke i svangerskapet blandt mine venner. Ikke en dråpe!

Ikke en dråpe, nei

Uaktuelt for min del, og jeg kjenner heller ingen som har drukket alkohol under svangerskapet.

Det er ikke ok i det hele tatt. Selv om det nå for tiden spekuleres i at man kan drikke alkohol når man ammer er det totalt forskjellig på å drikke mens man er gravid. Uansvarlig og respektløst ovenfor det spirende livet.

Nei det er ikke ok.
Og nå som det er så opplyst om faren ved det så holder man seg unna.

Med mindre man har lest den idiotiske artikkelen fra Danmark da, der det er ufarliggjort å drikke under svangerskapet...

Fy skam. Det er ikke greit! Synd det ikke kreves noe særlig intelligens for å bli gravid...

Nei det er absolutt ikke greit. Jeg kjenner ei som gjorde det og fy så forbanna jeg ble. Men fikk en jordmor på sykehuset som presterte å si at alkohol ikke var så farlig for hu hadde drikki i alle sine svangerskap og fikk friske unger. Glad jeg ikke fikk se hu noe mer der. Jeg ble helt sjokkert.

Jeg syns ikke det er greit I det hele tatt!verken meg eller mine venninner har gjort/gjør det I svangerskapet.

Ikke greit!
Kjenner ingen som har eller drikker under et svangerskap.
Kjenner dog ei som bor I Australia, det mente de var okei med et glass vin. :O

Absolutt ikke greit.

Min mann var for mange år siden på fest og da var det som var ganske full og i den fulle tilstanden annonserte hu at var gravid og gleda seg masse til tiden fremover. Min mann sa sin mening og gikk fra den festen rett etterpå.

Absolutt ikke greit.

Min mann var for mange år siden på fest og da var det som var ganske full og i den fulle tilstanden annonserte hu at var gravid og gleda seg masse til tiden fremover. Min mann sa sin mening og gikk fra den festen rett etterpå.

Åherregud :o hun hørtes ikke særlig gammel ut...

Syns ikke det er greit, og kunne aldri gjort det samme selv :stop:

Null alkohol når man er vet man er gravid.

Åherregud :o hun hørtes ikke særlig gammel ut...
Hu er 1 år yngre enn meg. På det tidspunktet var mi jente 2 år. Så jeg var vel 21 da. Hu var mao 20 år... Jeg var 18 når jeg ble gravid og visste fremdeles bedre.

Hu skulle visst feire graviditeten...

Hu er 1 år yngre enn meg. På det tidspunktet var mi jente 2 år. Så jeg var vel 21 da. Hu var mao 20 år... Jeg var 18 når jeg ble gravid og visste fremdeles bedre.

Litt av en måte 0 feire på:o så bra mannen din sa sin mening.

Skjer ikke at det blir alkohol her nei, og det har jeg vært klar på uansett alder. Får jeg lyst på en øl tar jeg en alkoholfri:)

Litt av en måte 0 feire på:o så bra mannen din sa sin mening.

Skjer ikke at det blir alkohol her nei, og det har jeg vært klar på uansett alder. Får jeg lyst på en øl tar jeg en alkoholfri:)
Bra :)
Ja mannen ble ganske oppgitt da altså. Jeg var ikke med på den festen. Så glad mannen sa sin mening om det.

Litt av en måte å feire på, da...

Back
Topp