alenemor_19

hehe.. ja, det er lett å skylde på at en er litt glemsk..

det var dessverre sånn jeg ble gravid... men jeg hadde absolutt INGEN planer om og bli gravid med han... det var noe av det siste... han går rundt og påstår det var planlgt... kanskje fra hans side.... men det var jeg som tok p-pillene bortsett fra en eller to....

jeg syns egentlig det er rart at jeg fant ut om min graviditet så sent, fordi jeg har siden desember tatt p pillen bare av og til og vært mye rot.. også i januar hadde meg og faren en pause så jeg sluttet helt på pillen da for å komme inn i skikkelig rutine med mensen og sånn, også kom jeg sammen med faren igjen i slutten av februar og glemte helt med pillen.. men så testet jeg negativ i mars da.. så jeg tenkte vel ikke mer på det etter det..
men jeg trodde han var mitt livs kjærlighet så jeg tok vel bare litt for store sjanser.. [:(]

noen ganger kan det være lett og glemme ja.. men, sånn er livet vettu.... dere var jo sammen lenge også da... så det er kanskje ikke så rart... og etter at en test er negativ tenker du ikke mer på det hvis du ikke planlegger...

jeg har ihvertfall funnet ut at eg ikke gidd begynne på pillen igjen, blir for mye rot og det finnes andre prevensjonsmidler.. [:)]
ja, vi var sammen nesten 1/3 av livet mitt.. hehe... men men.. det har skjedd for mye dumt fra hans side at han kommer jeg aldri til å ville være sammen med igjen..

jeg tok faktisk to tester og for å være helt sikker, med en dag mellomrom og begge var negativ så jeg syns ikke jeg var så naiv.. hehe

hehe... det skjønner jeg... men an jjo også være værre og fionne en ny nå... ikke alle gutter som takler og komme rett inn i "papparollen"...

nei, det er sant.. jeg har tenkt en del på det der... men så kommer uansett sønnen min til å være det viktigste for meg uansett.. men jeg har stor tro på at det finnes mange gutter der ute som er moden nok til å takle det hvis de liker jenten skikkelig.. og finner du en gutt som godtar å ta med unge på "kjøpet" vil jeg si han er verdt å samle på.. men så er det å finne han då.. hehe.. blir liksom ikke så lett å finne en når du må være med ungen hele tiden.. men min lillesøster vil sitte barnevakt hele tiden så jeg vil nok komme meg ut litt... [:)]

hvor gammel er lillesøsteren din? har mange som kan sitte jeg også. men noen jeg nekter at skal få lov og sitte... hehe... sånn som tanta hennes[;)] ja, sant det. godtar han det, er han verdt det... finner jeg en som godtar det, blir det han nesten uansett... skal ikke mye til så lenge han godtar jenta mi, som da betyr alt... det er det viktigste da...

lillesøsteren min er 14 år.. men hun får ikke sitte barnevakt alene, jeg skal bo med min mor så hun vil være der da.. ikke alle som får sitte barnevakt her heller.. jeg kommer som oftest til å bruke min nærmeste.. har en storesøster på 21 år som er litt verpesyk så hun kan få låne han av og til.. hehe..

jepp, viktigste er at ungen blir godtatt.. [;)]

eg skulle ønske du bodde litt nærmere altså.. [:(]

ja. det skulle jeg også... er alltid gøy og ha noen i samme situasjon i nærheten av seg... er irriterende og ikke ha det... hehe... i tillegg til at vi er på samme alder...

er så enig som det går an å bli..
og når jeg skal flytte vil jeg ikke ha datamaskin heller.. [:(]

hehe... det er jo ikke gøy... hvorfor får du ikke det??? jeg bestiller internett når jeg flytter... må jo være her inne.. hehe.... dataen får jeg jo med meg...

jeg bor med min far nå og det er hans data og mamma har ikke data.. men skal ikke flytte så langt vekk fra min far så kan komme meg innpå her en gang iblant for å høre hvordan det går da.. [:)]

så bra... hehe... spørs om jeg har internett den første mnd da... men tar meg fem min og gå hjem til mamma og pappa... så tror ikke det skal bli noe problem...

vi får være flinke til å oppdatere hverandre her.. er ikke så mange uker mellom terminene, hvis ikke jenten din kommer tidligere..

nei det er det ikke... så det må vi jo gjøre da.. er så rart og tenke på at ho kunne ha vært en uke nå....

kan tenke meg det.. men for hennes del er det bra hun er i magen enda.. :)

ja. jeg er veldig glad for det....

men no sier jeg natta.. skal tidlig opp til tannlege time i morgen.. *HJELP* [:(]
hehe.. har tannlege skrekk jeg skjønner du.. [:'(]

ja. du får ha god natt da. så snakkes vi sikkert imorra... lykke til hos tannlegen da... har heldigvis ikke skrekk jeg...

Back
Topp