alenemor_19

det er ingen som tror på meg at jeg er ca 7 1/2 mnd på vei.. men den er i veien veldig ofte selvom.. hehe..
hvis du ikke har det så bra på grunn av svangerskapsforgiftningen burde de kanskje ta henne.. men jo lenger de er i livmoren jo bedre..
får no håpe hun legger nok på seg sånn at de slipper det.

jeg vet ikke så mye om svangerskapsforgiftning men unner vel ikke min verste fiende det en gang..

legene veit heller ikke noe. de veit at morkaka er deffekt, det er det eneste... jeg er i fin form nå. derfor jeg har kommet hjem. men hele lørdagen sa de at ho kunne komme. 10 uker for tidlig. stakkar liten.[:(] etter det sa de de skulle vente til uke 32 og se da... så, jeg kan jo få henne når som helst... men er glad de venter så lenge som mulig. så hun kan bli større og slippe og ligge lenge på sykehuset. nå har ho snudd seg også, så nå kan de sette den i gang og ikke bare kunne ta keisersnitt.

det er no bra alt går bra no.. [:)]
det hadde sikkert ikke vært så bra for hun hvis hun hadde blitt født 10 uker før tiden.. hadde vel blitt liggende en stund i kuvøse da, og det er ikke noe kjekt..
og bra at hun har snudd seg.. [;)]

naboen ble født 10 uker for tidlig ho lå 6 uker på sykehuset, og ho fikk cerebral parece også(om ho ikke hadde det før).... i tillegg til og ligge så lenge kunne ho få skader av og bli født så tidlig da...

uff... det var ikke bra..
både min fetter og kusine ble født 10 uker før terminen, min fetter er helt frisk i dag uten noen plager.. men min kusine døde av krybbedød 5 mnd gammel, men tror ikke det har noe med det å gjøre..
ja, det er lettere å få skader ved å bli født så tidlig, alt er ikke ferdig utviklet da..

nei er ikke det. jeg fikk lunge modningssprøyter, så lungene skulle bli ferdig... fy F de var vonde, hvertfall den jeg fikk i rompa... hehe... hva jeg gjør for en jeg ikke kjenner... hehe[8D]

det er no bra at de gjør mest mulig sånn at alt skal gå bra..
da jeg var på sykehuset forrige helg gikk jeg gjennom alle slags tester for å sjekke at alt stod bra til med meg og barnet.. og det er jeg glad for..
da jeg først kom opp der trodde jeg at jeg ikke skulle bli tatt på alvor ettersom jeg måtte vente ganske lenge med en gang.. men jeg gikk no ifra sykehuset lettet og 110 % sikker på at alt står bra til med oss begge.. [:)]

ja. er bedre og gå dit en gang for mye enn en gang for lite...

det jeg og fant ut.. [:)]

hehe.... har vært der noen ganger. den ene gangen skulle jeg egentlig ikke. men hun på sykehuset forstod ikke hva jeg sa, jeg forstod ikke henne. ho trodde jeg hadde hatt blødning, noe jeg ikke hadde hatt! hehe... ikke hadde ho gitt beskjed om at jeg skulle komme heller... hehe

hehe... det er lett for..
jeg tror de misforstod meg og.. for legen min ringte å sa at jeg lekket forstervann og når jeg kom opp på sykehuset spurte de om jeg hadde rier og da trodde de at alt fostervannet hadde gått.. hehe..

det er utrolig lett og missforstå. er kanskje litt dumt noen ganger også. jeg har lang vei til sykehuset. 30 min kjøring hvertfall... er kjedelig og dra dit på bom turer da... selvom det er bedre enn ingenting.

jeg har ca 20 minutter å kjøre.. men har bare vært en gang der siden jeg ble gravid og satser på at neste gang jeg skal der er når jeg skal føde.. [:)]

egentlig er det bra å komme på bomturer for det vil jo si at alt er bra.. [;)]

ja. er sant det... men kjedelig også...

ja, det er det.. hehe...

litt dumt at du bor i bergen da... hadde vært koselig med en i min situasjon nærmere.. hehe...

hmm.. jeg må si meg enig der.. også er vi jo nesten like langt på vei og.. men men...

ja. sant det. ingen her som er gravide. jeg har ingen og gå gravid med... hehe. har en venninne med en datter på 7mnd... men ikke noe annet. hehe. du har jo anni87 i nærheten... hehe... ganske kjedelig og gå alene.. hehe.

ja, hun bor i nærheten av meg men hun har termin i dag så bli ike akkurat å gå gravid sammen.. hehe..
jeg har en venninne som har termin 26 desember som er like gammel som meg. men jeg har ikke så veldig mye kontakt med hun. vi skal gå på svangerskapskurs sammen og sånn og treffes av og til når begge har født.. men hun er sammen med barnefaren så hun vet liksom ikke helt hva jeg går igjennom.. mye lettere å dele ting med en som vet det litt bedre..

nei. det blir jo ikke det... men dere kan jo også møtes når du har fått din... nei. er alltid bedre og ha en du kan snakke med. dele erfaringer når man er alene. kan jo hjelpe hverandre også...

Back
Topp