alenemor_19

det gjør vi nok helt sikkert.. [:)]
takk for det, vil trenge det... [:(] du er heldig du, jeg trakk for mange tenner da jeg var liten derfor jeg har skrekk... hehe..

har skrekk for sprøyter.... men begynte og bli ganske imun når jeg lå på sykehuset nå... hehe

god morgen..

ingen hull.. puh.. [:D]

snakket med jordmor i dag med tanke på terminen min og nå ble jeg endelig tatt litt mer på alvor.. hun sa at vi skulle rette oss litt etter den terminen jeg mener jeg burde hatt og hvis gutten min ikke er kommet 12 dager etter den skal jeg på ultralyd for å se at han har det bra.. ble litt lettet nå.. [:)] for hvis jeg går 12 dager over 10 desember og jeg har riktig kan ikke det være så bra for babyen..

god morgen til deg og...

Det er jo bra! Og den terminen er samtidig som meg???

Null hull er flott.. hehe

rundt 26 - 27 november.. når har du termin?

ja, det var godt å vite.. skal ikke tilbake før om et år.. [:)]

jeg har ternmin 28 november eller 21 som jeg og legen regnet ut...

Tusen takk. er ikke lett... og nå sier de her at faren har rett til og se barnet sitt. greit nok det. det forstår jeg. men det finnes grenser på om han er i stand eller ikke.... du kan jo ikke utsette ungen din for noe som helst.... men ikke sikkert de skjønner hvordan det er når en far er gal....

teit at han skal bruke dattera si som skjold mot andre... kjempe bra at ho da ikke vil kalle han for pappa..... gikk du fra han med en gang da ell??? det er bra hun også reagere... men utrolig kjedelig hvis hun skal slite med dette gjennom livet sitt... det er det jeg er redd for at min skal...

x'en min voldtok også søstera si... er redd for at han da kan gjøre det mot dattera si også....

så "bra" at jeg ikke er den eneste da... da er det jo noen som veit nøyaktig hvordan jeg har det...

ok.. er ikke så stor forskjell fra hva jeg mener min termin burde vært.. [:)]

nei. det er ikke det da... vært ute idag da. første gang på tre uker... hehe. det var deilig det!!!!

kan tenke meg det var deilig.. blir rastløs av å bare sitte inne eg.. eg har besøkt en venninne av meg i dag som fikk en gutt for 10 mnd siden, og han er så utrolig blid, bare håper jeg er like heldig.. hehe..

ja. har en venninne som har en jente på 7mnd. ho heter faktisk det samme sopm dattera mi skal hete[;)] synes heldigvis ikke det var dumt. ho er så blid og fornøyd hele tiden. når jeg kommer stråler ho. hehe... ho ler og smiler og sover.... gråter litt hvis ho er veldig sulten eller vil opp av vogna... så ho gråter omtrent ikke. ho sier ho ikke tørr få andre barn... hehe vil ha en sånn jeg og[;)]

ja, de må være veldig kjekk å ha.. hehe..

gutten til venninnen min heter mathias, jeg hadde lyst å bruke det navnet men det er for mange som bruker det nå, tror det har blitt ganske populært i det siste..

ja. det er mange "gamle" navn som blir populære nå ja... Men jeg er sååå glad for at ho godtok at jenta mi skal hete linnea ho og... alltid drømt om det... hvis ikke tror jeg det hadde blitt eline eller celine tror jeg....

ja, det er det.. hvis jeg hadde fått en jente hadde jeg ville at hun skulle ha hett mathea ovidia.. (ovidia etter min farmor)..

celine er et veldig fint navn syns jeg..

mamma likte ikke at jeg vurderte celine. ho ville ikke at dattera mi skulle få celina midelfart som "idol" hehe

hehe.. hun sier noe der... :p

eg kjenner en som heter det og hun er en liten dolly spør du meg.. hehe

hehe... ja, mulig noen "lever" opp til navnet når noen kjente har det... hehe.... måtte kjøpe rosa tøy istad jeg... nå når jeg er helt sikker på at det er jente... også en genser hvor det står, i am tiny but i'm tough. den var så søt... hehe

ja det er det.. hehe..

eg har kjøpt alt det går an å kjøpe av lyseblåe klær.. klarte ikke la være.. hehe.. min lillesøster kjøpe en body til han hvor det står I (hjerte) MOM, den likte jeg kempe godt.. [:)]

men det fins så utrolig masse søte klær så eg har funnet ut at jeg bare må holde meg unna babybutikkene heretter.. ellers ender jeg opp med å kjøpe hele butikken.. hehe...

har du nettopp fått konstatert at det skal bli en jente?

det er en liten stund siden... men ho var ikke sikker. når jeg var innlagt sa ho det igjen, og sjekken på fredag sa han det.... så nå føler jeg meg veldig sikker til og kjøpe det...

den bodyen har jeg og. måtte ha den... ville ikke kjpe den med dad.. hehe

ok.. da jeg var på ultralyd første gang sa hun aldri til meg at det ble en gutt hun bare tegnet en tiss på skjermen.. hehe.. men når jeg var på sykehuset forrige helg viste legen meg to tydelige testikler.. så jeg er ikke i tvil.. [:D]
det er vel lettere å være usikker når det er en jente..

jeg ville heller ikke ha den med dad.. hehe..

Back
Topp