Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ja, det går an..
det blir lettere å hjelpe hverandre ja.. for hun venninnen min som er sammen med barnefaren bruker sikkert mer tid på å være med han enn å tenke på noe annet.. hehe
ja, det er sant.. unner ingen å være det..
men jeg har no ihvertfall funnet ut at jeg kommer til å klare meg mye bedre uten faren enn med faren.. ihvertfall når han er så ustabil i meningene sine..
tror ikke alle gutter som skal bli pappa er helt klar for det. uansett alder... selvom x'en min var glad for det, tviler jeg på at han var klar i det hele tatt!
eksen min ble ikke glad i det hele tatt da eg fortalte det.. han sa utrolige masse stygge ting og at han ikke ønsket dette barnet i det hele tatt.. men så en uke senere ringte han meg og sa at han hadde lyst å være her og bla bla.. men jeg tror at det han sa til meg da er det han virkelig mener ettersom han ikke støtter meg eller bryr seg nå..
jeg ønsker vel egentlig støtte ettersom vi har hatt det ganske greit når vi var sammen, men får den ikke på grunn av hans nye dame så da bryr jeg meg ikke om det lenger.. han er like gammel som meg..
nei, det er ikke det.. jeg ba jo han om å velge en stund men det klarte han ikke.. men no har eg sagt at så mange ganger som han gidd treffe meg i svangerskapet kommer jeg til å ta meg tid til å treffe han de første mnd.. så får vi se hvor viktig sønnen hans er for han.. men han har enda ikke besøkt meg siden jeg sa det så ser dårlig ut..
jeg har kontakt med foreldrene hans og de har sagt at uansett om han kommer til å være der så ville de være der.. jeg er gudmor til lillebroren hans så har alltid hatt et godt forhold til de..
det ble slutt i begynnelsen av mars ca, så det ble slutt lenge før jeg fant ut at jeg var gravid.. ettersom jeg fant det ut når jeg var 4 1/2 mnd på vei..
ja, eg må si det kom som et sjokk.. og hadde det ikke vært for min mor hadde jeg nok funnet det ut enda senere..
hun syns magen min virket så oppblåst og ville kjenne på den og da kjente hun livmoren litt større enn vanlig ja.. hehe..
to mnd er jo litt sent det og.. mange som finner det ut samme dagen de blir gravid, men det er vel mest for de som planlegger å bli det...
nei, det er ikke det... men jeg veit om noen som planla det... det er jo også mange som har et sterkt ønske om det... men at de ikke direkte planlegger.... men glemmer litt p-piller og sånn... hehe...