alenemødre

jeg lar det gå den tiden det går jeg... tar det tre dager er det gret, tar det 3 år funker det og.... bare jeg slipper og leve alene resten av livet...

vi får ha det ene øyet åpent for mannfolk i tilfelle drømme prinsen kommer da.. [;)] hehe...

jeg har sagt jeg skal vente til min 20 års dag, når babyen min er 8 mnd.. men så tenker jeg at skjer det før så skjer det.. og vil heller ikke stresse hvis det ikke skjer etter 8 mnd heller..

2 år er no litt vel lenge.. hehe..

lenge ja....hehe, klarer nok ikke og vente såååå lenge gitt! bare noe jeg sier til meg selv for og ikke føle meg ensom hvist jeg ikke skulle finne han med det første....[:D][:D][:D] er så kresen når det kommer til stykke....

er også så sjenert jeg da, tør liksom ikke og ta innitiativ hvist jeg ikke har alkohol i kroppen, og det er jo en stund til neste gang[;)]

alenemor_19, tviler veeeeldig sterkt på at du blir alene resten av livet...du har jo uansett oss, selv om det karnskje ikke er store trøsten[:)]

eg må ærlig innrømme at du ikke er den eneste som er sjenert her..
og jeg har bare vært sammen med en person og som er barnefaren så hvordan det kommer til å bli er jeg virkelig spent på.. hehe.. men skal nok finne meg en prins der ute.. [;)]

jeg tviler på det jeg også... men håper jo ikke det skjer... ja, jeg har jo dere... hehe... hvertfall til jeg flytter, men må skaffe meg internett da og... så jeg har dere... hehe

hvor skal du flytte da??
vi skal ikke flytte, så vi venter, hehe[:D][:D]

jeg flytter neste mandag... er ikke lagt. rett borti gata... hehe... så er jo bare og stikke hjemmom mamma og pappa.... hehe.... men har vel ikke så lyst til det når jeg endelig har fått meg egen leilighet...

oki....så det er ikke til et annet fylke da med andre ord.
godt med tid og plass for seg selv ja, ihvertfall når det kommer en baby som krever sitt....[:)]

greit med eget sted og bo når drømme prinsen dukker opp også da, slippe og ta hensyn til andre[;)]

jeg ville flytte vekk herfra. er så lei ski og oslo området... men mamma ville ikke siden jeg skulle bli alene... så mamma hjalp meg med et lån så jeg fikk kjøpt leilighet...

ja. deilig det. slipper og ta hensyn... besøk når jeg vil av hvem uten en mamma som må ha avhør... hehe

så godt og få kjøpt da.....ha det ordna ihvertfall....kan pusse opp og gjøre som man vil også!
greit når man skal ordne barne rom[;)]

biologiske faren min (har ikke noe kontakt med lenger...) bodde også i ski en stund for mange år siden, og flere år på langhus.....

ja. var stille og rolig før. men ikke nå lengere... hehe... rykter hele tiden, masse dop, bråk... ja... det meste...

deilig og ikke leie ja... kan gjøre alt som jeg vil...

Back
Topp