alenemødre

millemax: Tusen takk for det.. [:D] Vi har det nok beste uten han til stede. Han vil jo få en far en eller annen gang også. *krysser fingrene* [;)]

alenemor_19: Vi har helt klart et annet forhold til den lille i magen, som gutta aldri vil få tatt del i.

Helt riktig...supre vil vi bli. [:D]
Greit å ha en forum man kan spørre om ting samt få ut litt frustrasjon.

det tror jeg også alenemor_19[;)][;)][:D]
så sant så sant.....

hadde bare tiden gått litt fortere, syns det virker som en evighet til jenta mi er her....
misunner dere som har fødselen rett rundt hjørnet[;)]

hvem skal dere ha med foresten??

i mitt tilfelle så blir nok eksen med...

Jeg skal ha med meg mamma. Føles greit siden hun tross alt har vært igjennom dette før. i tillegg har hun jo ikke fått oppleve dette med de andre barnabarna, så da ble valget lett. Skal jo føle meg vel med den som skal være med også, så valget var ikke vanskelig.

ønsker deg lykke til ihvertfall, ser det ikke er lenge igjen[;)]

Takk for det...
Håper det går fort, men venter ikke for da kan jeg bli skuffet... [&:]
Plutselig har du ikke mange ukene igjen du heller. Synes det har gått veldig fort frem til nå... Lykke til videre du også!!!

hehe gynokologen jeg var hos sa at det kom ikke som ett sjokk at ikke barnefaren var noe tess.. han sa gutter blir ikke voksne før de er godt over 30! hehe [:D] fikk meg til å føle meg bedre iallefall [:)] tror vi alle her inne skal klare det bra.. fins mannfolk som vil ta ansvar og stille opp enda de ikke er biologiske fedre til barna.. tror nå jeg. klemmer

Hehe...det tror jeg på, men hva med dem som nærmer seg 40??!?!?!
Og ja de finnes, menn som tar ansvar til og med for andres barn. [:D]

hehe, bra sagt[:D]

det finns mange sånne mannfolk ja, så fedre skal alltids barna våre få....men hvor finner vi dem????
hehe..

Jaaaaaaaa....HVOR...!!!????? [;)]

vi får begynne med budrunder her...hehe...."hver så god neste".....heh...[:D]

Hihi...spørs om det blir så mye penger ut av det - eller mange bud... [;)]

hehe, vet aldrig. kan være mange fine gutter her på forumet uten at vi vet det....
smug kikkere på babysidene, hehe.....[:D][:D]

å nei, vi må nok ta tiden til hjelp desverre, men en dag.....da er det vår tur[;)]

Jaja...får vel ha litt tålmodighet... [;)]

Ser at du er fra Akershus - kan jeg spørre fra hvor?

er fra like v årnes....hvist du vet hvor det er.
ca tre kvarter fra oslo[:)]

tror jeg aldrig har hatt så mye tålmodighet før som jeg har hatt de siste 5mnd, hehe.
så litt til skader vel ingen....[;)]

Det vet jeg hvor er. Er selv opprinnelig fra Gjerdrum og har en søster som bor på Hvam.

Synes selv jeg har vært veeeeeldig tålmodig. Helt ærlig så har jeg ikke tenkte så mye på sånt jeg da...merket etter hvert at jeg ble mer og mer fokusert på den i magen og det som skal skje om ikke så lenge.

Kommer sikkert til å gå veldig bra med deg, med eller uten barnefaren. Utrolig hva vi venner oss til over litt tid. Skjønner godt at du blir trist av å være rundt han. Kan ikke være lett å være "sammen" med han når du vet dette. Syntes selv det var veldig trist, men så klart mye lettere å ikke ha han rundt meg. Slipper sånn sett den evige påminnelsen.

Positiv det må man være... [:)]

Å vite at man i utgangspunktet blir alene er tøft nok om ikke man skal ha en negativ person rundt seg, som ikke bryr seg verken om deg eller barnet.

Så gikk det litt fort... *ler*

Vi hadde et forhold, men var aldri sammen. Vi ville nok aldri blitt det heller, og det var jeg klar over. Da han fikk vite om barnet var han helt topp, skulle støtte fullt ut etc. Det var helt til han en dag etter to uker snudde om og ikke ville ha noe med meg eller barnet å gjøre. Hva som skjedde vet ikke jeg - historien hans er bare tull. Uansett noe han må leve med...

Fryktelig rare disse dyra... [:D]
Vil nok ikke ha han tilbake nei...vanskelig å stole på en person som har behandlet en dårlig. Finnes en annen mann der ute et sted som vil være snill mot meg...

Back
Topp