alenemødre

Er mitt første barn ja...og jeg er 34 år... [:)]
Går utfra at det er ditt første også...?!

Hehe...det gjenstår jo å se da... [;)]
Skal jeg ha barn igjen så håper jeg å være i et fast sterkt forhold. Kan jo ikke planlegge sånt 100%, men er jo lov å håpe på det. [:)]

Glemte å spørre om din alder?!?

Vel, jeg har leilighet og jobb, så trenger da bare å finne denne snille mannen... [;)]

Finnes det egentlig en riktig tid å få barn?!? Alle har jo forskjellig formening om hva som er riktig/passende tid for dem. Noen planlegger, mens mange har ikke planlagt det i det hele tatt. Velkoment er det uansett... [:D] Tror nok du vil klare deg helt topp uansett om du er midt i studiene...

Hehe...kanskje det er trikset... Vet hvert fall at det er skikkelig godt sjekketriks for menn å ha et barn på slep. Tenk deg hvor tussete vi damer er over et lite nurk.[:D]
Har jo aldri fått sjansen til å teste det, så det er et veldig godt forslag...hehe

Funker det ikke som sjekketriks så funker det veldig bra som avskrekkende middel... *ler* - bedre enn ingenting hvert fall... [:D]

ORIGINAL: millemax

det tror jeg også alenemor_19[;)][;)][:D]
så sant så sant.....

hadde bare tiden gått litt fortere, syns det virker som en evighet til jenta mi er her....
misunner dere som har fødselen rett rundt hjørnet[;)]

hvem skal dere ha med foresten??

i mitt tilfelle så blir nok eksen med...

Jeg tror ikke jeg skal ha med noen. jeg har ikke så lyst til og ha med mamma. bestevenninna mi har ikke lyst til og bli med inn, men regner med ho blir med og venter utenfor hvertfall...

vil hun ikke være med?? uff da...
tror du ikke det blir tøft alene?? du er tøff hvist du klarer det ihvertfall , det er sikkert og visst[;)][;)]

hjelper nok og bare vite at du har de i nærheten også da, hvist det skulle være noe[:)]

ja. jeg er ikke den som vil ha med mamma på sånt!!! greit at ho venter utenfor, men ikke inne... er dumt venninna mi ikke vil være med inn. men vil jo i8kke tvinge henne heller. har jeg fått meg kjæreste til fødselen, kan det jo hende han blir med... men nå er jeg glad det bare er noen rett utenfor døra når jeg føder....

uff, ja....det skjønner jeg!!

syns jeg var leit og høre, men du har ikke noen andre venniner du føler deg trygg på da??

er ikke altid så lett når man ikke vet hvordan ting ender opp, men det ordner seg nok uansett alenemor_19.....du er så sterk at dette ordner seg uansett[;)][;)][;)]
det meste er nok glemt så fort du holder janta di i armene, blir godt det[:D]

nei. ingen andre er så god som ho. vi har vært uadskillelige siden den dagen vi møttes... bortsett fra de tre mnd jeg var sammen med x'en, han bestemte hvem jeg skulle møte... drittsekk... hehe...
jeg føler meg ganske sterk ja, men det har noe med alt jeg har opplevd gjennom livet... har ikke vært lett for og si det sånn... vandt til og klare meg alene, så hvorfor skulle jeg da ikke gjøre det under en fødsel...

uff......syns du har hvert tøff nok hittil jeg da, med svangerskapet alene, drittsekk til barnefar og nå fødsel alene!

syns du er kjempe tøff, utrolig bra gjort....det håper jeg du vet[;)][;)]

har selv opplevd det meste her i livet, hatt det mye tøft hittil....men aldrig jeg hadde klart en fødsel alene, det står det respekt av....
håper du finner deg verdens snilleste og nydligste gutt, som passer godt på deg og jenta di[:)]

jeg tror jeg skal klare det. eller håper det.... norske som føder har mindre vond fødsel enn utenlandske også.... du finner ut mye når du ligger på sykehus... håper jeg finner en jeg også... men må jo også være en som godtar og bli "pappa"... er ikke alle som vil bli med på det med en gang heller...

du finner nok en som forguder både deg og jenta di skal du se[;)][;)]
de som ikke godtar at du har ei jente fra før, er ikke verdt og samle på.....

er faktisk litt "redd" for det selv, at ingen vil ha meg pga babyen....men snakket med ei vennine av meg som også er alenemor, hun sa hun aldrig hadde hatt mer draget på gutta etter hun fikk jenta si....
gutter så på henne som ansvarfull og ikke en de mister etter 2 uker fordi hun var mor...og ikke bare skulle feste rundt med one-night-stands..
så det finns håp for oss også, er bare litt vannskelig og se det for seg[:D]

Håper det blir sånn for oss også.. [:)]
men jeg vil tro at han jeg eventuelt blir sammen med kommer til å være litt eldre enn meg ettersom de er litt mer voksen og moden enn gutter på min alder.. men tiden vil no vise det.. [:)]

selvfølgelig finns det en til oss også alenemamma_86.....vi må bare finne dem, hehe[:D][:o]

har også planer om og finne meg en som er litt eldre enn meg selv, tror ikke det er dumt[;)][;)]
fort gjort at de blir litt useriøse hvist de er for unge...

opptimist, jeg vet det går bra til sist...så lenge jeg lever her, er jeg en opptimist.....hehe[:D][:D]

sant det. det kommer nok en til slutt selvom han kanskje vil være litt eldre ja....

ja, men å finne dem blir sikkert ikke så enkelt med det samme.. hehe.. tror ikke mannfolk blir det første jeg tenker på med et lite nurk.. men jeg fyller 20 år til neste år og da har jeg ihvertfall planer om å gå ut.. og det blir sikkert første gangen og.. [:)]

det er bare bra du er optimist ellers vil du ikke komme noen vei.. [;)]

nei. det er sant det...

tenker nok ikke på mannfolk med det første nei....men den tid kommer før eller siden!
tror man går glipp av mye hvist man ikke er åpen for og møte nye mennsker, og ikke minst hvist det plutselig er drømme prinsen som står der uten at en vet det med en gang[;)]

jeg selv har bestemt meg for og vente ihvertfall 2år med ny type.....pappa bare ler av meg når jeg sier det, hehe. det nekter han og tro gitt, hehe[:D][:D]

innerst inne vet jeg det jeg og, vil bare ikke innrømme det[;)][;)]

Back
Topp