Akutt cravings for....

Har ikke lyst på en dritt jeg [emoji14] Men forrige gang kom sjokomelk lenger ut i svangerskapet, og det MÅTTE være de små pakkene med sugerør [emoji14]
Etter å ha testet meg gjennom samtlige typer sjokomelk de siste ukene, så er jeg heeeelt enig med deg! Hjemmelaget funker til nød (skjønner at dette kan bli dyrt i lengden), men da MÅ det være nesquick
 
Den fikk jeg skikkelig lyst på nå! Men det har vi så klart ikke, så får klare meg uten.

Nei den er ikke lett å finne heller [emoji23] vi er jo tross alt fremdeles bare i mars! Jeg fant en butikk som selger ut lageret fra i fjor sommer, så jeg kjøpte to pakker igår [emoji6] bare så synd at jeg spiser minst 4 stk hver dag og da ryker de fort! [emoji23] håper og ber om at førsommeren kommer snart, og da med nytt lager av sun lolly til butikkene [emoji6]
 
Lollipop og Friskis på pinne :) Syykt kvalm om dagen, og blir uvel av å lukte mat og se mat overalt på medier og tv.... så is er jeg hekta på :)
 
Etter å ha testet meg gjennom samtlige typer sjokomelk de siste ukene, så er jeg heeeelt enig med deg! Hjemmelaget funker til nød (skjønner at dette kan bli dyrt i lengden), men da MÅ det være nesquick
Ganske merkelig det der [emoji23]
 
Ganske merkelig det der [emoji23]

Ja, det er i grunnen ganske så sært at man i tillegg til å bli hektet på en type matvare e.l, må ha en spesifikk type slag av denne[emoji12][emoji16][emoji23] hvilken som helst er rett og slett ikke godt nok[emoji12]
 
Jeg har ikke spesielle cravings som jeg bare MÅ ha, men en ting jeg har lyst på er ofte ovnsbakte potetbåter. Og rekebaguett. Ikke sammen selvfølgelig. Det henger nok litt sammen med at jeg har fått et økt saltbehov, men ønsker ikke fett. Pommes frites går altså ut, mens ovnsstekte poteter er virkelig helt innafor.

Jeg sliter litt med å få i meg nok om dagen, men har fått en greie på rett-i-koppen potetmos. Enkelt, når jeg trenger det, og det gjør ikke opprør i magen. Vi reiser på en ukes ferie i morgen, og jeg tar definitivt med meg en haug. Ulempen er at jeg synes de er ganske dyre, men betaler det gjerne nå for å slippe kvalmen og å kunne spise noe umiddelbart når jeg er på ferie.
 
Appelsin og reker[emoji521]
Ikke sammen altså[emoji86]

Morsom at det er flere med reker, jeg trodde virkelig IKKE at det var noe jeg skulle ønske i denne perioden.
 
Hehe d er godt at vi har forskjellig smak slik at det er nok til alle i butikken [emoji23] jeg hadde syns d var superkjipt akkurat nå om alle ville ha akkurat den jeg liker best [emoji6]
Jeg fant INGEN sun lolly på butikken i dag [emoji24]
 
92b854b34838d9ec8ff1f9b4624f5973.jpg


[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp