Akutt cravings for....

Cravings allerede?? Hehe jeg trodde ikke slikt kom før senere... mat i seg selv er fantastisk om dagen! Spiste brødskive med skinke, agurk, tomat, kaviar og majones i går og skulle nesten trodd jeg var i himmelen [emoji23]

Haha kjenner igjen den
Veksler mellom ekstrem matlyst og plutselig sier det stopp. Blir mye fortere og mer ubehagelig mett enn før, dessverre

Den nyeste dillaen her er brødskive med smør og servelat pølse [emoji14] og masse masse melk! Så drikker jeg myr vann med isbiter [emoji4]

2f8d49f00dd5c35f7a2f41edc105d7b5.jpg
480e92ae1002c3603039a544247d9db7.jpg

[emoji23][emoji23] ååh, kjente meg igjen. Men klarte å motstå og kjøpte vaniljekesam i stedenfor på butikken [emoji87][emoji6]
Haha flink du. Kesam er jo sunt! Nå er jeg kvalm, det holdt med et lite glass for å si det sånn [emoji23][emoji23] irriterer meg fortsatt at jeg ikke fikk tak i frukt altså, det er jo sååå godt til.

Har kun skiftende akutte cravings på ting jeg aldri spiste før, som brød, smågodt og epler [emoji28] forrige gang hadde jeg cravings på appelsinjuice, drakk flere liter om dagen. Så fikk jeg svangerskapsdiabetes og måtte kutte den ut. DET var tungt det!

Smoothie!!![emoji173][emoji173] kun det og gulerøtter med dipp som frister idag [emoji39] middag frister ikke i det hele tatt.. generelt varm mat [emoji33]

Jeg har et par uker hatt skikkelig lyst på spagetti med ost og ketsjup. I går laget jeg det endelig, men etter første biten var det ikke så spennende lenger.

Back
Topp