Akutt cravings for....

Man tar alle sine valg, jeg velger å ikke ta noen sjanser :)
 
Salami!!! Det er alt jeg vil ha, men det kan jeg jo ikke spise :(
Har også jevnlige cravings for lakris som jeg også skjønner at det er usikkerhet rundt hvorvidt gravide bør spise...

Dette må jo bare bli en gutt siden jeg er så opptatt av salt mat. Jeg er jo egentlig en skikkelig søtmoms :biggrin
 
Salami!!! Det er alt jeg vil ha, men det kan jeg jo ikke spise :(
Har også jevnlige cravings for lakris som jeg også skjønner at det er usikkerhet rundt hvorvidt gravide bør spise...

Dette må jo bare bli en gutt siden jeg er så opptatt av salt mat. Jeg er jo egentlig en skikkelig søtmoms :biggrin
Lakris er ugunstig for alle i store mengder. Om du spiser litt Lakris en gang innimellom tror jeg det går helt fint. Bare ikke overdriv ;)
 
Jeg har helt sykt lyst på en energidrikk hver dag. Både fordi jeg er veldig trøtt og fordi jeg er vant med å drikke ca. en i uka når jeg trenger det. Har ikke tatt en eneste en siden jeg testet positivt, men føler nesten det er blitt en kamp om å holde meg unna. Hadde vært så godt med litt energipåfyll. Jeg liker ikke kaffe, så derfor har det gått i energidrikker.
 
Salami!!! Det er alt jeg vil ha, men det kan jeg jo ikke spise :(
Har også jevnlige cravings for lakris som jeg også skjønner at det er usikkerhet rundt hvorvidt gravide bør spise...

Dette må jo bare bli en gutt siden jeg er så opptatt av salt mat. Jeg er jo egentlig en skikkelig søtmoms :biggrin
Varmebehandles den kan salami spises så vidt jeg har forstått [emoji4]
 
Har cravings men vet ikke for hva.
Har så lyst på ett eller annet men klarer ikke å finne ut av hva det er jeg vil ha :inpain:
 
Varmebehandles den kan salami spises så vidt jeg har forstått [emoji4]

Takk for tips! Da får jeg tråle butikkene etter varmebehandlet salami. Skulle gitt mye for litt salami nå altså! :shy:
 
Jeg får aldri cravings så tidlig, men det kommer nok. Akkurat nå er jeg også for kvalm.
 
Salami, majones og agurk[emoji85] men spiser det ikke da jeg absolutt ikke vil ta sjangser, hender jeg spiser salami på ostesmørbrød[emoji4]
 
Varmebehandle den selv? [emoji4][emoji4][emoji4] ostesmørbrød eller stek den litt [emoji4]

Godt tips! :D Vet du på hvor høy temperatur og hvor lenge den må varmebehandles for å være trygg å spise?
 
Samme nå som med poden, chips! Ingen betydning hva som er attått så lenge det er chips. Har intern debatt om hvorvidt det blir chips til middag siden det er usundt og maen gikk veldigt lei sist.. Hadde bedre craving sist, fruktsalat i mengder de få ukene gleden varte..
 
I uke 4-5 var det fet mat.... Eneste jeg ønsket meg i verden. Nå uke 9 er det tilbake :wideyed:
Jeg hadde gjort alt for en pizza akkurat nå!
 
Her har jeg nå de siste dagene hatt veldig lyst på jordbærmelk/jordbær milkshake [emoji23] hadde det sist også
 
Back
Topp