Akutt cravings for....

stjernebarn

Forelsket i forumet
Når du har lagt deg og får akutt cravings på bakt potet med rømme, bacon, ost, mais og piffi..... Kjæresten er ikke her heller.... [emoji24][emoji28] Synes igrunn ganske synd på meg selv akkurat nå [emoji23]

noen andre som kjenner til problemet? [emoji23]
 
Når du har lagt deg og får akutt cravings på bakt potet med rømme, bacon, ost, mais og piffi..... Kjæresten er ikke her heller.... [emoji24][emoji28] Synes igrunn ganske synd på meg selv akkurat nå [emoji23]

noen andre som kjenner til problemet? [emoji23]
Oooohhhhh det hørtes digg ut!! Nå fikk jeg også syk cravings på akkurat dette [emoji33]
 
Ikke i dette svangerskapet, men med sønnen min fikk jeg spontant lyst på f.eks cheeseburger tallerken [emoji14] og fantes ikke å få tak i. Så jeg gråt mine modige tårer. En annen gang var svigermor så snill og kjørte oss til et pizzeria og jeg var besatt av bernaise saus på den tiden. Hun kjørte oss hjem og klarte selvsagt å glemme bernaise sausen i bilen. Jeg strigråt og var utrøstelig. Svigermor snudde og kom tilbake [emoji23][emoji7]
 
Jeg fikk SÅ lyst på noe av det beste og rareste jeg vet: havreknekkebrød, snøfrisk og jalapeño :Heartred

Ellers har det vært bakt potet, rømme, mais og ost til lørdagsmiddag :)
 
har sjuke cravings på all junkfood og varmmat generelt, her om dagen kjøpte jeg en varmrett ifra fjordland som jeg tilvanlig ikke syntes noe særlig om, men akkuratt da var det himmel på jord.. rare tider dette her altså :)
 
Salma laks som jeg egentlig hater :D
Og i dag kom pytt i panne cravingen :( haha.
Hadde det med sønnen min sist, spiste det og honningmelon til frokost hver dag.
 
Cravings allerede?? Hehe jeg trodde ikke slikt kom før senere... mat i seg selv er fantastisk om dagen! Spiste brødskive med skinke, agurk, tomat, kaviar og majones i går og skulle nesten trodd jeg var i himmelen [emoji23]
 
Har ikke fått noen cravings ennå.. Siste var på smågodt, men det var også rett før ikm, og da pleier jeg gjerne ha den type craving.. 5+4 i dag :)
 
Ikke noe cravings - men i dag smakte bringebærsyltetøyet heeelt fantastisk! Det smakte som en blanding av det og jordbærsyltetøy!! [emoji23][emoji23] Jeg var overbevist om at det var jordbærsyltetøy! [emoji23][emoji23]
 
Du kan hurtigbake en stor bakt potet i mikro også uten folie selvfølgelig :) Full styrke ca 10 min +-
Sånn hvis det haster ;)
pleier å koke poteter i nøden [emoji28] de blir så tørre i microen synes jeg [emoji85] men hva gjør man ikke hvis det er krise! [emoji23][emoji41] må få kjøpt rømme idag! og bacon! [emoji7] alltid kjekt å ha i hus [emoji6]
 
I går måtte det bli fastfood. Tenkte på det i timesvis... Eneste jeg ville ha i hele verden. I dag blir det torsk for å veie opp for i går.

Hver gang jeg er inne her på denne tråden er det ikke vanskelig å få lyst på bakt potet i hvertfall :);)
 
Back
Topp